smlmea skriver:
Statsforvaltningen kan ikke lave en afgørelse på et mindre beløb end det fastsatte normal bidrag,gør de det er det ulovligt.
Så skal der et mindre beløb på bordret,er det en aftale imellem forældrene,og har intet med SF og kommunen at gøre.
Men hvorfor er det du mener din x ikke skal stå til ansvar økonomisk for jeres datter?
Som en anden siger,så kan han trække over 30% fra i skat,og det var vel også ham der ville have barn??
Ringer du til sagsbehandleren på kommunen og fortæller det? 
Desuden - faren fik hurtigt en lejlighed, så vi kunne få samværet til at fungere, og vi kunne starte livet som deleforældre. Det betød så desværre bare at lejligheden var noget dyr, og så måtte jeg vælge.. Hvad var vigtigst - et sted hvor min søn kan besøge sin far, hvor de kan være, eller at få "skaldede 1200 kroner om måneden"...
Grunden til at jeg har spurgt til børnebidrag var mere om der var andre måder at gøre det på, så han efterhånden kunne betale lidt, UDEN at det fik en for stor indgribning på hans økonomi pt..
Hvorfor? jo han står midt i en flytning - så han kommer til at bo billigere og tættere på knægten..
Jeg (vi) har dog tænkt os at når han lige er faldet til i det nye, så skal der penge på bordet..