normaltbidrag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Anonym trådstarter

min kæreste har modtaget følgende brev fra Statsforvaltningen!

statsforvaltningen har modet en ansøgning om, at min kæreste skal betale 'normalbidrag' fra d. 20 januar 2008? betyder dette at han skal betale fra barnets fødsel? normalbidraget består i 2011 af et grundebeløb på 1.056 kr. og et tillæg på 137 kr.

så står der følgende at hvis de ikke modtager brev fra ham inden 10 dage vil de fastsætte bidraget til normalbidraget fra d. 20 januar 2008?  da der kun er søgt om normaltbidrag vil de ikke indhente oplysninger om hans økonomiske forhold. Skal han der betale fra barnets fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

min kæreste har modtaget følgende brev fra Statsforvaltningen!

statsforvaltningen har modet en ansøgning om, at min kæreste skal betale 'normalbidrag' fra d. 20 januar 2008? betyder dette at han skal betale fra barnets fødsel? normalbidraget består i 2011 af et grundebeløb på 1.056 kr. og et tillæg på 137 kr.

så står der følgende at hvis de ikke modtager brev fra ham inden 10 dage vil de fastsætte bidraget til normalbidraget fra d. 20 januar 2008?  da der kun er søgt om normaltbidrag vil de ikke indhente oplysninger om hans økonomiske forhold. Skal han der betale fra barnets fødsel?

Hvis ikek han har betalt noget, så skal han betale det tilbage han skylder sit barn.

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hvis ikek han har betalt noget, så skal han betale det tilbage han skylder sit barn.

okey mange tak for svaret.

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

hov. læste for hurtigt. Han har ikke betalt noget til sit barn endnu overhovedet ..

Anmeld

14. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

hov. læste for hurtigt. Han har ikke betalt noget til sit barn endnu overhovedet ..

Ja, så er det jo det han skal betale tilbage...altså bare normalbidraget...

Anmeld

14. februar 2011

henh01

Ja så skal han betale med tilbagevirkende kraft. Puha det kan da lløbe op i ret så mange penge.. Og betaler han ikke laver de løntilbageholdelse hvor de må tage X % af hans løn.

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ja, så er det jo det han skal betale tilbage...altså bare normalbidraget...

hvor meget er den på ca ?

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ja så skal han betale med tilbagevirkende kraft. Puha det kan da lløbe op i ret så mange penge.. Og betaler han ikke laver de løntilbageholdelse hvor de må tage X % af hans løn.

puha det lyder da voldsomt.. det mange penge for os

Anmeld

14. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

hvor meget er den på ca ?

Det skrev du selv i starten....omkring 1200kr..

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det skrev du selv i starten....omkring 1200kr..

så skal jeg lægge sammen fra 2008?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.