Nogen som kender denne vogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Fru Nielsen

Hejsa Tøser

Da Mathias stadig selv bruger hans barnevogn når bette fisen kommer til verden skal vi ud og have fat i en barnevogn mere... Jeg er faldet over en på den blå avis.

En  Scandia.....

Den er bare så skide flot. Men kender ikke selv personligt til mærket. Derfor vil jeg rigtig gerne høre om folks meninger om denne vogn....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Tøser

Da Mathias stadig selv bruger hans barnevogn når bette fisen kommer til verden skal vi ud og have fat i en barnevogn mere... Jeg er faldet over en på den blå avis.

En  Scandia.....

Den er bare så skide flot. Men kender ikke selv personligt til mærket. Derfor vil jeg rigtig gerne høre om folks meninger om denne vogn....

Kram

jeg har hørt meget godt om den i alt fald:0)

Anmeld

14. februar 2011

sarahf

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Tøser

En  Scandia.....

Kram

jeg har selv sådan en, den er vi mega glade for.

den er super nem at have med at gøre, så det kan du rolig gøre

Anmeld

14. februar 2011

oerbaek

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Tøser

En  Scandia.....

Kram

Vi har en scandia move classic og den er super go, meget nem at have med at gøre, så kan roligt anbefale den

Anmeld

14. februar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
min veninde har sådan en vogn - og hun er rigtig glad for den..
Jeg sys også det er en flot vogn, men har desværre ikk så meget erfaring med dem selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.