Åååååh!! bliver sku idiot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Sabsy

Hej Ladies

Jeg er ved at blive idiot, jeg kan ikke finde mig et arbejde indfor mit fag - sosu hjælper! Jeg blev udd. marts mdr og gik derefter på barsel - og nu er min barsel slut og Benjamin er kommet i VS..

Da jeg under min barsel ikke fik nogen penge, (SLET INGEN) - havde jeg glædet mig til at komme igang og tjene penge så vi har ca. 12.000 ekstra om mdr. - så kunne vi evt få ny bil osv.

- MEEEEEEEN! - Alle de steder jeg har søgt giver mig disse svar; "Du er for ung" - "Du er for ung, også er du mor - vi har haft for mange der "lyver" om barn syg", "Vi tror ikke du er moden nok til dette sted"..

1. Jeg bestod min udd. med et gennemsnit på 10

2. Jeg er IKKE alle de andre.

3. MODEN NOK?!?! Under min udd. var jeg udsat for trusler, vold osv. Havde også med demente at gøre.

Og så vil mange af dem gerne have en 20årig med 40års erfaring.. JEG BLIVER NUTS!!

Og når man siger det til familie el. andet - så er svaret: Tsk, det er noget svineri at kalde den udd. en udd. det er jo til dumme mennesker der ikke kan finde ud af andet!! WWWWTTTFFF!?!?! Jeg bruger den som et springbræt til sygpl. udd. og jeg er bestemt ikke DUM! - Men er nød til at have noget erfaring før jeg hopper videre på udd., men det kan de ikke se, de satans arbejdsgivere!

Bare lidt mund diarre herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Bubbes skriver:

Hej Ladies

Jeg er ved at blive idiot, jeg kan ikke finde mig et arbejde indfor mit fag - sosu hjælper! Jeg blev udd. marts mdr og gik derefter på barsel - og nu er min barsel slut og Benjamin er kommet i VS..

Da jeg under min barsel ikke fik nogen penge, (SLET INGEN) - havde jeg glædet mig til at komme igang og tjene penge så vi har ca. 12.000 ekstra om mdr. - så kunne vi evt få ny bil osv.

- MEEEEEEEN! - Alle de steder jeg har søgt giver mig disse svar; "Du er for ung" - "Du er for ung, også er du mor - vi har haft for mange der "lyver" om barn syg", "Vi tror ikke du er moden nok til dette sted"..

3. MODEN NOK?!?! Under min udd. var jeg udsat for trusler, vold osv. Havde også med demente at gøre.

Og så vil mange af dem gerne have en 20årig med 40års erfaring.. JEG BLIVER NUTS!!

Og når man siger det til familie el. andet - så er svaret: Tsk, det er noget svineri at kalde den udd. en udd. det er jo til dumme mennesker der ikke kan finde ud af andet!! WWWWTTTFFF!?!?! Jeg bruger den som et springbræt til sygpl. udd. og jeg er bestemt ikke DUM! - Men er nød til at have noget erfaring før jeg hopper videre på udd., men det kan de ikke se, de satans arbejdsgivere!

hvor er det pisse træls... stort knus! jeg håber du finder en løsning

Anmeld

14. februar 2011

Lady Marion <3

Bubbes skriver:

Hej Ladies

Har du prøvet hos os søde ?? Hillerød hjemmepleje ??

Ved vi står og skal ansætte nogen som foreløbig skal blive sommeren over

Anmeld

14. februar 2011

Sabsy

Muffi<3 skriver:

Har du prøvet hos os søde ?? Hillerød hjemmepleje ??

Ved vi står og skal ansætte nogen som foreløbig skal blive sommeren over

Har du en mail adr. el. tlf nr??

Anmeld

14. februar 2011

Lady Marion <3

Bubbes skriver:

Har du en mail adr. el. tlf nr??

Hmm hm Har fundet et nummer , må jo ikke give vores interne ud prøv på 72326200    de siger med garanti at du skal sende en ansøgning ,,, 

Anmeld

14. februar 2011

Thalia

Jeg synes det lyder rigtig trælst, men omvendt er din situation jo ikke spor anderledes end for alle andre

• Mange kommer ud fra uddannelser med høje gennemsnit og flotte udtalelser - men ofte har arbejdspladserne altså brug for dygtige folk MED praktisk erfaring, og lige nu kan de vælge og vrage fordi der er masser af arbejdsløse.
  • Det ER en ulempe at have et lille barn når man søger job. - Faktisk er det endda værre kun at have 1 lille barn end at have flere. Uanset hvor gode intentioner man har, så er det nemlig bare sådan at børn bliver syge og typisk bliver forældrene syge lige efter. Oven i det er det mest almindeligt at folk får mindst 2 børn, så søger man arbejde mens man kun har 1 barn, vil arbejdsgiveren ofte tænke at der "nok" kommer barsel igen om et par år.

Det er bare smadder trælst at tingene er som de er, men reelt set så er der ikke andet at gøre end at blive ved med at søge.

Inden for mit fagområde er det faktisk almen viden at virksomheder der søger medarbejdere automatisk frasorterer alle nyuddannede når de modtager ansøgninger. Dernæst frasorterer de alle med børn under 2 år, og så sidder de alligevel tilbage med ca 100 kvalificerede ansøgere - med relevant erhvervserfaring.

Og skulle jeg ansætte folk ville jeg nok gøre det på samme måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.