Anonym skriver:
sådan ca? altså køber i hen ad vejen eller køber i en sommer garderobe og en vintergarderobe
Bare nysgerrig
Jeg købte selvf på forhånd inden hun kom, så jeg både havde alt i 50 og 56 :-) Efterfølgende har vi jo så fået en masse i gave da hun kom, såå vi havde riiiigeligt tøj til str 68 (som hun kun er ved og være i nu) Men jeg køber løbende, for nogengange vokser de bare hurtigere end man regner med.. Men jeg har en smule af diverse op til str 92 indtil videre. Men mere basis ting, som bodys og heldrager som man ved de altid kan bruge, tør ikk købe for meget jakke værk og tøj som sådan, før man ved om det skal være kort eller ej (sommer you know) :-)
Men jeg syntes altid man får købt for meget.. hehe.
Men blir nok bedre nu her vi kommer op i de str hun ikk har fået så meget i gave af.. For så er der ikk så meget i "forvejen" - så man selv kan købe lidt imens de bruger str.
jeg har nemlig svært ved og købe tøj jeg syns er sødt som hun ikk kan bruge endnu
så får altid købt den str hun bruger næsten og det har hun masser af hehe..
Beløb synes jeg er svært.. Men indtil nu har hun som sagt haft rigeligt så har nok købt for gennemsnitligt 300 kr om mdr.
Men blir nok 500 fra nu hvor str blir det hun ikk har..
Men også svært.. nogen køber jo mærketøj udelukkende.. og så det jo en del dyrere!
Anmeld