Lidt brok :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

RiUL

Ja, så kommer man op til lægen for at blive tjekket, fordi jeg har haft lidt brunligt udflåd. Og så står der i systemet at jeg kommer for sent!!!

- JEG KOMMER ALDRIG FOR SENT!

Spørg så en af sekretærene, og ganske rigtig, jeg kommer en hel time for sent. Næ nej, jeg bestilte en tid i fredags, og ja, hende sekretæren jeg talte med, talte godt nok ikke vildt godt dansk, men spurgte hende da "Var det klokken 10.10" Og hun svarede "Ja, klokken 10.10"

Så fik så en ny tid, på torsdag Og så er hende sekretæren fandme så fræk at hun siger, og det var K L O K K E N 0(NUUUUUUL) 9.30. Uh, blir sgu sur over sådan noget. Det er da ikke mig der er dum, det er da bare fordi deres sekretærer ikke kan tale dansk. Hmfp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

DLM

nej det er sgu træls sådan noget det var lige som da jeg bestilte til til min søns 5 ugers undersøgelse havde bestilt til den 26 juli, men da vi kom der op sagde hun at det var den 23 august. øhhh nej så er han jo lige som 2 måneder. ja det var ikke hendes fejl.

Anmeld

14. februar 2011

RiUL

DLM skriver:

nej det er sgu træls sådan noget det var lige som da jeg bestilte til til min søns 5 ugers undersøgelse havde bestilt til den 26 juli, men da vi kom der op sagde hun at det var den 23 august. øhhh nej så er han jo lige som 2 måneder. ja det var ikke hendes fejl.

Det er utroligt Og synes simpelthen de sekretærer ved min læge, kan være så ubehøvlede.

Anmeld

14. februar 2011

DLM

RiUL skriver:

Det er utroligt Og synes simpelthen de sekretærer ved min læge, kan være så ubehøvlede.

de må være kørt træt i deres job tænker jeg en gang i mellem

Anmeld

14. februar 2011

Anne G

Øv det var da træls at hun har sagt forkert.. Og at de er så ubehøvlede.. Det oplever vi heldigvis ikke ved vores 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.