Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I dag er jeg mere gravid end jeg nogen sinde har været - jeg er nemlig 35+3. I min sidste graviditet fødte jeg 35+2. Jeg er glad for og nå her til. I går fejrede jeg ddet ved og gøre rent på mit badeværelse.. En anelse dumt måske.. Haha..
Malou Selma siger hver dag at hun glæder sig til og Matilde kommer så de kan kysse og kramme.. Hun er SÅ fantastisk, jeg er uendeligt glad for at hun er min datter..
Jeg glæder mit til at der forhåbentlig inden lønge kommer GIRL POWER i det lille hjem..
En meget gravid Sofie, der iøvrigt har taget 10 kg på under HELE sin graviditet..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sjl-msl-Mkl skriver: I dag er jeg mere gravid end jeg nogen sinde har været - jeg er nemlig 35+3. I min sidste graviditet fødte jeg 35+2. Jeg er glad for og nå her til. I går fejrede jeg ddet ved og gøre rent på mit badeværelse.. En anelse dumt måske.. Haha.. Malou Selma siger hver dag at hun glæder sig til og Matilde kommer så de kan kysse og kramme.. Hun er SÅ fantastisk, jeg er uendeligt glad for at hun er min datter.. Jeg glæder mit til at der forhåbentlig inden lønge kommer GIRL POWER i det lille hjem.. En meget gravid Sofie, der iøvrigt har taget 10 kg på under HELE sin graviditet..
lillespurv20 skriver: Hvor dejligt, så håber vi lillepigen bliver inde mindst et par uger til
Hvor dejligt, så håber vi lillepigen bliver inde mindst et par uger til
Ja lidt endnu, men ikke alt for længe. Vi springer snart af spændning, mig og Malou Selma.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128