Svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.414 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Carina1977

Jeg ved godt der har været en del tråde efterhånden omkring svamp.

Men ville lige høre.....kan det godt lade sig gøre at få svamp i urinrøret? Jeg har jo døjet med svie/brændende fornemmelse i mit urinrør i mange måneder, og smerterne opstod netop ca. 3 dage efter jeg havde været sammen med min kæreste for første gang. Jeg kan mærke det er helt hævet op i mit urinrøret, for når jeg tisser er det i en tynd stråle.

Jeg er begyndt at tage noget mod sarte slimhinder. det har jeg taget i 1 uges tid, men det har kun taget lidt af smerterne.

Jeg har ikke nogen kønssygdomme, det er blevet tjekket. Jeg kan bare ikke leve mit liv på den her måde. Har kun lyst til at være hjemme hele tiden, for jeg ved aldrig hvornår smerterne bliver for uudholdelige.

Men kan det lade sig gøre at få svamp sådan et sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Jeg ved godt der har været en del tråde efterhånden omkring svamp.

Men ville lige høre.....kan det godt lade sig gøre at få svamp i urinrøret? Jeg har jo døjet med svie/brændende fornemmelse i mit urinrør i mange måneder, og smerterne opstod netop ca. 3 dage efter jeg havde været sammen med min kæreste for første gang. Jeg kan mærke det er helt hævet op i mit urinrøret, for når jeg tisser er det i en tynd stråle.

Jeg er begyndt at tage noget mod sarte slimhinder. det har jeg taget i 1 uges tid, men det har kun taget lidt af smerterne.

Jeg har ikke nogen kønssygdomme, det er blevet tjekket. Jeg kan bare ikke leve mit liv på den her måde. Har kun lyst til at være hjemme hele tiden, for jeg ved aldrig hvornår smerterne bliver for uudholdelige.

Men kan det lade sig gøre at få svamp sådan et sted?

Ja det kan det så sandelig.
Dit urinrør er jo også "foret" med slimhinder og de er ekstra modtagelige over for svamp.
Vi da anbefale at du snakker med din læge omkring det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. februar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Ja det kan det så sandelig.
Dit urinrør er jo også "foret" med slimhinder og de er ekstra modtagelige over for svamp.
Vi da anbefale at du snakker med din læge omkring det.

Kærligst
Sussie

Tusind tak for dit svar

Jeg håber virkelig at mine smerter skyldes svamp, for så er der jo en løsning på problemet. Har bare følt mig som verdens elendigste mor det sidste lange stykke tid, fordi jeg bare ikke har kunnet foretage mig noget med min søn. Jeg har det faktisk bedst når jeg står op og værst når jeg sidder ned. Bare trykket på det urinrør irriterer helt vildt.

jeg håber det snart løser sig for mig....og endnu engang tak

Anmeld

20. februar 2013

neerup

Jeg ville blot høre om du nogensinde fandt en løsning på dit problem???! mine symptomer er som du beskriver og jeg er undersøgt for Blærebetændelse og div. Kønsygdomme. Har det bedst med at stå op for så gør det mindre ondt på urinrøret, hvis jeg kan holde mig i lang tid så føles det bedre, men føler hele tiden at jeg skal tisse ...nå ja jeg er i uge 20 og har haft det sådan i over 2 uger kan snart ikke holde til det mere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.