Imorgen skal jeg jo op på sygehuset og have den udskrabning. Jeg ringede derop idag, og jeg skal være der kl. 10, så jeg regner med at jeg får det ordnet et sted mellem kl. 12-13. Min mor kommer så hjem til mig og overnatter, da jeg jo ikke må være alene det første døgn efter narkosen.
Jeg kan bare ikke sove nu....ikke fordi jeg er ked af det, men mere fordi jeg er nervøs for det. Så der varer nok et pænt stykke tid før jeg kan sove.
Jeg er kommet over det. Jeg er ikke længere ked af det, og jeg kan mærke at jeg er ved at blive mig selv igen. Nu handler det bare om at få det overstået, så jeg kan komme helt videre.
Men jeg fik godt nok en tudetur i starten af ugen. Jeg skulle jo fortælle min x-kæreste at graviditeten ikke blev til noget, og han behandlede mig rigtig rigtig skidt. Midt i min sorg, hoverede han overfor mig og sagde at det havde jeg rigtig godt af, når nu jeg havde endt forholdet. Det bekræftede lige mig i at jeg havde gjort det rette, dengang jeg endte forholdet. Der så jeg lige hans sande jeg dukke op til overfladen. Kan godt være han stadig var såret over, at jeg havde gjort det forbi med ham....men jeg synes bare det var enormt ledt af ham, at behandle mig på den måde, når jeg var så ked af det. Jeg følte virkelig at han trådte på mine følelser og overhovedet ikke havde forståelse for, hvordan jeg måtte have det.
Jeg havde ellers haft det fint, lige indtil han lavede det nummer overfor mig. Jeg synes sgu ikke man kan tillade sig at træde på nogen der ligger ned....det gjorde bare så ondt dybt inde i mig.
Nu håber jeg bare at jeg på et tidspunkt finder den mand jeg fortjener. Jeg er ikke parat til et nyt forhold lige nu, men vil absolut ikke udelukke at der skulle være en mand til mig et eller andet sted. Nu skal jeg bare have noget ro på og sunde mig, og når jeg er parat, så kan det jo være jeg får lyst til en mand igen.
Tak fordi i lyttede......synes i er dejlige hele bundtet 
Anmeld