se mine 2 kager ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Magsen

jaaa, så blev mine kager færdige :b 

i hjertekagen er der ' 2 lyse bunde og en mørk, hvid chokolade(og guuud hvor er det bare kommet på min topliste!!)  og appelsin/tuttifrutti mousse (ikke riiigtig efter nogen opskrift) smørret op med almindelig smørcreme(med lidt ekstra vanillie) og overtrukket med mmf  

I den anden: toppen er lyse og mørke bunde, chokoladecreme og appelsin/tuttifrutti mousse, overtrukket med marcipan/mmf, nedenunder er bananmousse(min egen opskrift haha ) og chokoladecreme, smurt op med kakaosmørcreme, covered med mmf 

og så lige et par billeder, kvaliteten gør egentlig kagerne mere grimme : (og et par fejl hist og pist hehe)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

BellaCiinea

De er da bare super flotte

Og nøøørj hvor lyder det fyld lækkert 

Anmeld

14. februar 2011

Magsen

Ciinea skriver:

De er da bare super flotte

Og nøøørj hvor lyder det fyld lækkert 

Tak for det !! det var også suuper lækkert!!

de smagte bedre end det ser ud til:

:p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Maggieh skriver:

Tak for det !! det var også suuper lækkert!!

de smagte bedre end det ser ud til:

:p

Orv det ser nu stadig lækkert ud =D

Elsker kage 

Anmeld

14. februar 2011

Dot D

Fine kager Og du fik gjort mig nysgerrig - tuttifrutti mousse???? og bananmousse??? lægger du et par opskrifter i opskriftstråden

Anmeld

14. februar 2011

morethanperfect

Weeee lækre kager smukke !  

Anmeld

14. februar 2011

Magsen

Dot D skriver:

Fine kager Og du fik gjort mig nysgerrig - tuttifrutti mousse???? og bananmousse??? lægger du et par opskrifter i opskriftstråden

tak for det hehe, jaa det måtte bare prøves, jeg kunne ikke finde opskrifter på det, så jeg blev jo nødt til at finde på mine egne-som faktisk smagte suuuper

tuttifrutti/appelsin: der brugte jeg basic i lime mousse, forandrede den bare lidt - 4 dl Piskefløde
2 dl Creme fraîche
2 dl Yoghurt Natural
1 1/2 dl Sukker
2 tsk Revet skal af økologisk lime
1 dl Lime saft (ca. 4-6 limefrugter)
6 Blade husblas ---------------------- Brugte ikke creme fraiche, yougurt naturel blev skiftet ud med ret meget appelsin yougurt nok omkring 4 dl, og en appelsin og så hældte jeg et par tuttifruttismags dråber i ( til jeg syntes den var god ) (hvis jeg skulle gøre den igen en dag, ville jeg undgå at bruge så meget sukker, den er næsten for sød)

Bananmousse: der lavede jeg bare ET ELLER ANDET, fordi mit net virkelig gik mig på nerverne.. - 4 bananer, 4-5 husblas lidt vanilie og en pk. fløde, undlod at bruge noget sukker fordi jeg gerne ville beholde BANAN smagen og ikke have det for sukker'et

god fornøjelse

Anmeld

14. februar 2011

Magsen

Dot D skriver:

tak for det hehe, jaa det måtte bare prøves, jeg kunne ikke finde opskrifter på det, så jeg blev jo nødt til at finde på mine egne-som faktisk smagte suuuper

tuttifrutti/appelsin: der brugte jeg basic i lime mousse, forandrede den bare lidt - 4 dl Piskefløde
2 dl Creme fraîche
2 dl Yoghurt Natural
1 1/2 dl Sukker
2 tsk Revet skal af økologisk lime
1 dl Lime saft (ca. 4-6 limefrugter)
6 Blade husblas ---------------------- Brugte ikke creme fraiche, yougurt naturel blev skiftet ud med ret meget appelsin yougurt nok omkring 4 dl, og en appelsin og så hældte jeg et par tuttifruttismags dråber i ( til jeg syntes den var god ) (hvis jeg skulle gøre den igen en dag, ville jeg undgå at bruge så meget sukker, den er næsten for sød)

Bananmousse: der lavede jeg bare ET ELLER ANDET, fordi mit net virkelig gik mig på nerverne.. - 4 bananer, 4-5 husblas lidt vanilie og en pk. fløde, undlod at bruge noget sukker fordi jeg gerne ville beholde BANAN smagen og ikke have det for sukker'et

god fornøjelse

Anmeld

14. februar 2011

Anne G

Det er virkelig nogle rigtig søde kager 

Anmeld

14. februar 2011

Magsen

Anne G skriver:

Det er virkelig nogle rigtig søde kager 

tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.