Baby Tempur madras? Nogen der kender den..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Julymama

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1582

Nogen som kender noget til den madras?

Er begyndt at kigge på baby udstyr, og den virker da temmelig smart, også det med at baby ikke kan vende sig og ligge med hovedet ned i madrasen og også at forebygge en flad/skæv hovedform. Er der nogen af jer der har noget erfaring med den? Eller noget lignende ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

betjenten

Julymama skriver:

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1582

Nogen som kender noget til den madras?

Er begyndt at kigge på baby udstyr, og den virker da temmelig smart, også det med at baby ikke kan vende sig og ligge med hovedet ned i madrasen og også at forebygge en flad/skæv hovedform. Er der nogen af jer der har noget erfaring med den? Eller noget lignende ..

Kender den ikke, men havde selv en søn som KUN sov på siden de første par mdr. Og det var altså helt ok i følge sundhedsplej. Så tænker lidt hvorfor de ikke må kunne vende sig???

Anmeld

13. februar 2011

Skouboe

Begge mine unger har sovet på siden siden de blev født.

Jeg tror du kommer til at fortryde den madras. Når ungerne bliver ældre, vil de gerne ligge og vende og dreje sig - præcist ligesom vi selv gør i løbet af natten, og så synes jeg den madras er synd.

Anmeld

13. februar 2011

Julymama

betjenten skriver:

Kender den ikke, men havde selv en søn som KUN sov på siden de første par mdr. Og det var altså helt ok i følge sundhedsplej. Så tænker lidt hvorfor de ikke må kunne vende sig???

Jamen det ved jeg heller ikke om de ikke må.. Havde bare hørt at man skulle vende deres hoveder, så de ikke sov for meget på den ene side frem for den anden, ellers ville deres hoveder blive skæve. 

Anmeld

13. februar 2011

betjenten

Julymama skriver:

Jamen det ved jeg heller ikke om de ikke må.. Havde bare hørt at man skulle vende deres hoveder, så de ikke sov for meget på den ene side frem for den anden, ellers ville deres hoveder blive skæve. 

Min søn havde en "ynglingsside" i meget kort tid, så han har ikke fået et skævt hoved, selvom vi ikke har vendt det en eneste gang... Men selvfølgelig sker det da at man er nødt til det, hvis de KUN sover til den ene side... Men ville vente og se tiden an, for det kan jo være at det ikke blive noget problem

Anmeld

14. februar 2011

TbCp

Kender ikke lige den der, men jeg sover selv på tempur madras og den er helt fantastisk!

Men er det ikke sådan en der ligges ovenpå en anden madras? Den ser ret kort ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.