Har igen mega ondt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

H+S Skjolgborg.

jeg har igen ondt af h til i højreside af underlive og idag underligt nok begynde jeg af bløde og det er meget... bløder normalt ikke anden hver 3 mdr pga p-sprøjten men teste jo positiv i nov men fik taget blodprøv derefter og den sagde 2 så ikke gravid og 1 dec begynde jeg af bløde og hele dec endelig og nu igen og skal første have sprøjten den 16 dec.

jeg snakke med lægen der 14 dec om det og han sagde så skulle jeg nok stoppe på den men hva h gør vi så jeg kan ikke p-piller og jeg kan ikke få fejrne underliv det koster penge nu så jeg hved ikke hva vi lige skal gøre
så er der kun gummi tilbage
og det hved jeg kan glemmes nemt
ikke fedt hved ikke hva vi så skal prøve.....
Men har bare har mega ondt og troede i gå det var blindtramsbetændelse pga smerterne feber og svimmel idag det samme men tro ikke det er det..
Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

B&J

Henriette.S.J skriver:

jeg har igen ondt af h til i højreside af underlive og idag underligt nok begynde jeg af bløde og det er meget... bløder normalt ikke anden hver 3 mdr pga p-sprøjten men teste jo positiv i nov men fik taget blodprøv derefter og den sagde 2 så ikke gravid og 1 dec begynde jeg af bløde og hele dec endelig og nu igen og skal første have sprøjten den 16 dec.

jeg snakke med lægen der 14 dec om det og han sagde så skulle jeg nok stoppe på den men hva h gør vi så jeg kan ikke p-piller og jeg kan ikke få fejrne underliv det koster penge nu så jeg hved ikke hva vi lige skal gøre
så er der kun gummi tilbage
og det hved jeg kan glemmes nemt
ikke fedt hved ikke hva vi så skal prøve.....
Men har bare har mega ondt og troede i gå det var blindtramsbetændelse pga smerterne feber og svimmel idag det samme men tro ikke det er det..
Henriette

åhh lyder slet ikke godt en mega krammer til dig...

sidder og tænker på kan din mand ikke bare få fjernet sin så han ikke kan lave børn så behøver du jo ikke være på p-piller osv

Anmeld

13. februar 2011

H+S Skjolgborg.

B&J skriver:

åhh lyder slet ikke godt en mega krammer til dig...

sidder og tænker på kan din mand ikke bare få fjernet sin så han ikke kan lave børn så behøver du jo ikke være på p-piller osv

Det koster også desværre...

tak og kram tilbage..

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.