Møb og dræn...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.804 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Henri84

Alberte fik dræn i ørerne for første gang i fredags... Da han først kom ind var der betændelse i det ene øre, så det blev renset godt ud og dryppet med øredråber, men vi fik ingen recept med hjem.. Nu har det så løbet ret meget siden med tykt betændelsessnask og blod.. Og så er det jeg er i tvivl om om jeg skal ringe i morgen og få noget til øret, eller se an et par dage? Er jo bange for drænet bliver skyllet ud allerede, eller stopper til Vi skyller det med eddikevand lige nu..

Mener vores ørelæge plejer at sige 2-3 dage så skal det behandles, men kan ikke huske det da vores store dreng har en immundefekt, så han skal altid behandles med det samme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

bullerbassen

Jeg ville lige ringe og snakke med dem i morgen. Høre hvor længe de må løbe -- mener vores øreløge sagde max mandag/tirsdag Silas fik også dræn i en fredag. Men der er stpr forskel på ørelæger.

Hans løb om torsdagen og det måtte det ikke..

Anmeld

13. februar 2011

L-Mortil3

Liams begyndte at løbe i fredags, der ringede jeg og spurgte øreklinikken i herning til råds, de sagde det måtte løbe 3 dage i træk, hvis det fortsat løb, skulle man komme ind og få en recept på øredråber.

Mon ikke det samme gælder for jer?

Anmeld

13. februar 2011

Vingummien

Hvis jeg var jer ville jeg ringe til ørelægen imorgen og fortælle om det. Da Emil fik dræn var han nede og få skyllet dem inden for få dage, da der simpelhen kom en masse.

Hellere ringe og være sikker end at få ondt

Anmeld

24. februar 2011

Henri84

Jeg hiver den lige op igen... Lillepigens øre løber stadig med betændelse Hun har været i behandling noget tid nu (med flemoxin og ciloxan), men det virker ikke rigtigt?
På trods af penicilin kur begyndte det andet øre også at løbe i tirsdags Vi skylder med eddikevand også, men der er bare intet der virker, og jeg ved jeg tidligst kan få fat på min ørelæge igen på mandag, da han opererer i morgen og så er der ingen ved tlf..
Hendes ører er nærmest helt stoppede med betændelse, så er i tvivl om om øredråberne overhovedet kommer langt nok ind? Hun har fået dem suget ved ørelægen også, men der var så meget betændelse at det ikke en gang rigtig virkede...

Anmeld

24. februar 2011

bullerbassen

Henri84 skriver:

Jeg hiver den lige op igen... Lillepigens øre løber stadig med betændelse Hun har været i behandling noget tid nu (med flemoxin og ciloxan), men det virker ikke rigtigt?
På trods af penicilin kur begyndte det andet øre også at løbe i tirsdags Vi skylder med eddikevand også, men der er bare intet der virker, og jeg ved jeg tidligst kan få fat på min ørelæge igen på mandag, da han opererer i morgen og så er der ingen ved tlf..
Hendes ører er nærmest helt stoppede med betændelse, så er i tvivl om om øredråberne overhovedet kommer langt nok ind? Hun har fået dem suget ved ørelægen også, men der var så meget betændelse at det ikke en gang rigtig virkede...

Det lyder godt nok voldsomt - kunne du ikke prøve & ringe til ørelægen i morgen . Er klinik damerne der ikke så kan du spørge dem til råds

Anmeld

24. februar 2011

Henri84

bullerbassen skriver:

Det lyder godt nok voldsomt - kunne du ikke prøve & ringe til ørelægen i morgen . Er klinik damerne der ikke så kan du spørge dem til råds

Nej, der er altid telefonsvarer på de dage de opererer, så det kan jeg ikke en gang...
Tænkte på at ringe til egen læge, men hun kan vel alligevel intet gøre?
Jeg har seriøst aldrig set så meget betændelse selvom Elias også er ørebarn...

Anmeld

24. februar 2011

bullerbassen

Henri84 skriver:

Nej, der er altid telefonsvarer på de dage de opererer, så det kan jeg ikke en gang...
Tænkte på at ringe til egen læge, men hun kan vel alligevel intet gøre?
Jeg har seriøst aldrig set så meget betændelse selvom Elias også er ørebarn...

N[ troede faktisk damerne tog telefonen. Ville da helt sikkert ringe til egen l;gen , ved dog ikke om de kan g're n[et ..

Aghh mit tastetur dur ikke  undskyld fejl.

Mystisk pencilinen ikke virker , har hun ondt

Anmeld

24. februar 2011

Tulle28

Henri84 skriver:

Alberte fik dræn i ørerne for første gang i fredags... Da han først kom ind var der betændelse i det ene øre, så det blev renset godt ud og dryppet med øredråber, men vi fik ingen recept med hjem.. Nu har det så løbet ret meget siden med tykt betændelsessnask og blod.. Og så er det jeg er i tvivl om om jeg skal ringe i morgen og få noget til øret, eller se an et par dage? Er jo bange for drænet bliver skyllet ud allerede, eller stopper til Vi skyller det med eddikevand lige nu..

Mener vores ørelæge plejer at sige 2-3 dage så skal det behandles, men kan ikke huske det da vores store dreng har en immundefekt, så han skal altid behandles med det samme...

Da min datter fik lagt dræn, skulle vi dryppe ørerne i en uge morgen og aften, for at forebygge infektion... Så jeg ville da også lige ringe og høre om det kan være rigtigt I ikke skal dryppe dem?

Anmeld

24. februar 2011

Henri84

Tulle28 skriver:

Da min datter fik lagt dræn, skulle vi dryppe ørerne i en uge morgen og aften, for at forebygge infektion... Så jeg ville da også lige ringe og høre om det kan være rigtigt I ikke skal dryppe dem?

Hun får dem dryppet, hvilket jeg har skrevet længere nede i tråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.