Ja, I får lige hele smøren, så I bedre kan sætte jer ind i det. Vil lige starte ud med at sige at jeg skal til lægen i morgen, så jeg spørger også ham omkring det, men nu vil jeg lige høre om andre har oplevet det samme 
Jeg fik en udskrabning fredag d. 4 februar, vi har fået lov til at fortsætte projekt baby så snart jeg var stoppet med at bløde. Stoppede med at bløde allerede fredag aften. Vi havde så sex søndag, hvor jeg så mandag blødte lidt igen, det stoppede så mandag eftermiddag og vi ville så lige se det an om det kom igen eller hvad. Tirsdag har vi så sex igen og om natten vågner jeg og bløder ret så meget, men stadig uden form for smerter eller andet. Jeg ringer til hospitalet der siger at det kan være nogle koagler der bliver opløst af sæden og at det ikke gør noget så længe jeg ikke får ondt eller har feber. Jeg stopper så med at bløde tirsdag eftermiddag, men denne gang vil vi lige give den lidt ekstra. Fredag smutter den så, men der er ingen problemer og ingen blødning; før i dag!
Det minder denne gang slet ikke om de andre gange, men meget om starten på min menstruation, men det synes jeg godt nok er tidligt, det er jo kun 9 dage siden jeg fik udskrabningen.
Er der nogen der har nogen form for idé om hvad det lige er der sker med min krop, for jeg har givet op, jeg forstår det simpelthen ikke og det begynder at drive mig til vanvid nu

Anmeld