Sarah Bernhard creme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.008 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Englebassen82

Hej Piger..

Nogen af jer der ligger inde med sådan en opskrift og er den god til en lagkage med hindbærmousse ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Maja88

Englebassen82 skriver:

Hej Piger..

Nogen af jer der ligger inde med sådan en opskrift og er den god til en lagkage med hindbærmousse ??

altså nu har jeg ikke lige nogen opskrift, men vil bare gerne sige at i vores bryllupskage, var det hvid sarah Bernhard creme i sammen med hindbærmousse... mmmmmm

Anmeld

13. februar 2011

Snefnug1984

Englebassen82 skriver:

Hej Piger..

Sarah bernard creme er jo blot mørk chokolade der er smeltet i fløde og pisket op når det er koldt

Anmeld

13. februar 2011

Englebassen82

Snefnug26 skriver:

Sarah bernard creme er jo blot mørk chokolade der er smeltet i fløde og pisket op når det er koldt

Hmm okay... ja var godt klar over det var enkelt, men men var nu i tvivl så derfor så spørger jeg lige.. hellere være sikker end ikke sikker...

Tik tak.

Anmeld

13. februar 2011

Sof

Sarah Bernhardt Creme er meget nem. Jeg plejer at bruge 250 gr mørk chokolade, ikke mere end 50 % og 2,5 dl piskefløde.

Det bliver så opvarmet sammen og når det koger får det lov til at gøre det ved konstant omrøring til chokoladen er helt smeltet ud i fløden, omkring 5 minutter alt efter portionsstørrelse.

Så kommer det i køleskabet, gerne til natten over og bliver til sidst pisket

Jeg tror den vil passe fint til hinbærmousse, jeg har tit brugt den i lagkager og det er den god til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.