Ansøgning - Behov for lidt ( hurtig ) hjælp.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Det er en rigtig god ide at finde nogle skabeloner på nettet. Jeg tror desuden du skal tænke på, hvad man skal kunne i en stilling som medhjælper i.e god til at have mange bolde i luften, kan løse opgaver selvstændigt. Derudover tror jeg det er en god ide at skrive lidt om, hvorfor du søger netop den stilling - hvad det er der gør, at jobbet som medhjælper passe perfekt til dig.

Mange gange held og lykke  for at du får jobbet.

Tak - syntes det er så svært at skrive om sig selv.

Har p.t arbejde som medhjælper ( på 3 år ) men denne stilling er tættere på mig  Så det kunne være så fedt at få den.

Men er en klovn til det med ansøgninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

nielsen80

Kender det godt!!! Det kan være så svært at få de rigtige ord ned på papiret. Jeg har derfor altid brugt de skabeloner man kan finde på nettet, det er somom det hjælper med at stukturere ansøgningen.

Anmeld

13. februar 2011

Betteisen

Anonym skriver:

Tak - syntes det er så svært at skrive om sig selv.

Har p.t arbejde som medhjælper ( på 3 år ) men denne stilling er tættere på mig  Så det kunne være så fedt at få den.

Men er en klovn til det med ansøgninger

Du skal selvfølgelig skrive hvilken erfaring du har inden for faget og hvad du kan bidrage med på arbejdspladsen. Hvilke ting brænder du for, at lave med børnene... og det er altid en god ting lige at notere sig, hvad de søger og hvilke forventninger de har til ansøgeren.... PØJ PØJ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.