Stræk mærker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Melanie-Marie

Jeg har hørt meget grimme grimme strækmærker.. hvad gør i..

min mor blandede svinefedt og morgen fruer og kogte det sammen, lod det stå til det var størknet og smurte sig 6 gange dagligt, nu har hun den pæneste mave som 54 årig..

som sagt, hvad gør i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Kamulla

jeg ahvde alverdens dyre olier og cremer for en billiard til maven og til at undgå strækmærker men der findes ingen mirakkelmiddel ville kroppen have du skal have det, får du det som du så bader i olie eller fedt dagen lang jeg har en del.. på mave altså... har aldrig haft et før.. og tog ikke meget på under graviditeten.. min veninde som var mindre end mig og blev dobbelt så stor fik ingen men derfor er det stadig en rigtig god idé at smørre dig flere gange om dagen

Anmeld

13. februar 2011

LR85

jeg tror personligt ikke på de slags, det er jo videnskabeligt bevist a det er generne der gør om man får strækmærker eller ej.

Så tror desværre ikke cremer, massage eller andre ting hjælper på det.

Anmeld

13. februar 2011

Clisolka

louiseandersen85 skriver:

jeg tror personligt ikke på de slags, det er jo videnskabeligt bevist a det er generne der gør om man får strækmærker eller ej.

Så tror desværre ikke cremer, massage eller andre ting hjælper på det.

Tror jeg desværre heller ikke - spild af penge 

Fik selv masser af strækmærker selvom jeg smurte mavsen ind, men det har min søster og mor også fået ved deres graviditeter 

Anmeld

13. februar 2011

TinaPina

Jeg havde en masse inden jeg startede, og de bliver bare bredere og tydeligere nu.

Jeg er ligeglad med hvordan de ender med at se ud, de bliver jo bedre med tiden, det ved jeg. Men for at undgå kløen osv bruger jeg matas mor og barn creme. Den er super super lækker

Anmeld

13. februar 2011

morethanperfect

Strækmærker blir styret af hormoner , og er arveligt ... Man kan ikke gøre noget for at de ikke kommer .. Men du kan selvf godt smøre maven ind i olie , det masere også baby lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.