Anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

2babygirls

Hej Piger...

Nu står foråret for døren, når sneen altså slipper sit tag!!!

MEN, er jo heeelt grøn, og aner ikke rigtig hvilke klapvogn der skal vælges når Musen skal ud og se på lysegrønne træer

Tænker lidt på den der Emmaljunga Cerox....

Men kom med jeres forslag!!!

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

LIZO

den kan godt anbefales.. vi har en emmaljunge claccis. de er fra 04. og den er nu brugt til 2 børn.. den fejler intet.. jo den er falmet lidt. men ellers ikke.. vi elsker den..

Anmeld

13. februar 2011

mth1987

Vi har også en emmaljunga, ved ikk lige hvilket mærke

Anmeld

13. februar 2011

2babygirls

LIZO skriver:

den kan godt anbefales.. vi har en emmaljunge claccis. de er fra 04. og den er nu brugt til 2 børn.. den fejler intet.. jo den er falmet lidt. men ellers ikke.. vi elsker den..

Okay, er slet ikke inde alle deres navne, ved bare jeg ikke vil have "indkøbsvogne" hjul på den...

Hvordan holder den "røven" ?? Har nemlig hørt at deres barnevogne hænger meget

Anmeld

13. februar 2011

Ryberg

Tina&Martin skriver:

Hej Piger...

Nu står foråret for døren, når sneen altså slipper sit tag!!!

MEN, er jo heeelt grøn, og aner ikke rigtig hvilke klapvogn der skal vælges når Musen skal ud og se på lysegrønne træer

Tænker lidt på den der Emmaljunga Cerox....

Men kom med jeres forslag!!!

Knus Tina

Vi har en Emmaljunga Cerox... min veninde har en Emmaljunga Cerox.. og det er bare en LÆKKER vogn, som varmt kan anbefales

Anmeld

13. februar 2011

LIZO

Tina&Martin skriver:

Okay, er slet ikke inde alle deres navne, ved bare jeg ikke vil have "indkøbsvogne" hjul på den...

Hvordan holder den "røven" ?? Har nemlig hørt at deres barnevogne hænger meget

det er jeg hellere ikke til.. synes de er dumme at køre med.. vi har deres helt gamle model.. de sælger dem stadig. de er noget billigere end de andre. men elsker at ha god plads nede under.  det kan jeg ikke undværer..

Anmeld

13. februar 2011

2babygirls

LIZO skriver:

det er jeg hellere ikke til.. synes de er dumme at køre med.. vi har deres helt gamle model.. de sælger dem stadig. de er noget billigere end de andre. men elsker at ha god plads nede under.  det kan jeg ikke undværer..

Ja, vil også gerne have samme plads nedenunder, så man stadig kan fise ned og handle ind

Hvor meget brugte I klapvognen til, i forhold til middagssøvn og alt det ??

Anmeld

13. februar 2011

2babygirls

KittyGirl skriver:

Vi har en Emmaljunga Cerox... min veninde har en Emmaljunga Cerox.. og det er bare en LÆKKER vogn, som varmt kan anbefales

Uhhh det lyder altså godt...!!!! Sys også den ser top lækker ud, og smart med at den er vendbar!!!

hvordan fungere det med de der punkterfriehjul??? er det behageligt nok for barnet når man kører over ting ??

Anmeld

13. februar 2011

Ryberg

Tina&Martin skriver:

Uhhh det lyder altså godt...!!!! Sys også den ser top lækker ud, og smart med at den er vendbar!!!

hvordan fungere det med de der punkterfriehjul??? er det behageligt nok for barnet når man kører over ting ??

Jeg synes de er lækre, selvfølgelig kan den godt være lidt "hård" at køre med, men det er absolut også kun godt, at man kan mærke at det er en robust vogn man har rundt, og at den står fast!!!

det er pisse smart med at den er vendbar... jamen, den har bare så mange lækre funktioner

Anmeld

13. februar 2011

2babygirls

KittyGirl skriver:

Jeg synes de er lækre, selvfølgelig kan den godt være lidt "hård" at køre med, men det er absolut også kun godt, at man kan mærke at det er en robust vogn man har rundt, og at den står fast!!!

det er pisse smart med at den er vendbar... jamen, den har bare så mange lækre funktioner

Fedt, Så hjælper det meget på valget !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.