Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har svaret 12-24 mdr da Liam stadig bruger den. De første 5 mdr med plade, de næste 5 måneder uden, og nu bruger vi den til kørepose
Line&Liam skriver: Jeg har svaret 12-24 mdr da Liam stadig bruger den. De første 5 mdr med plade, de næste 5 måneder uden, og nu bruger vi den til kørepose
lillespurv20 skriver: tak for svar vi har os været så glad for vores, men nu bruger hun klapvogn og der fylder den for meget så er ved at gøre op med mig selv om den skal sælges eller hvad
tak for svar vi har os været så glad for vores, men nu bruger hun klapvogn og der fylder den for meget så er ved at gøre op med mig selv om den skal sælges eller hvad
Ja den fylder godt i en klapvogn Måske du skulle gemme den til nummer 2
24 + mdr. Simon sov i barnevogn til han var 2½ år gammel, og der brugte han voksiposen. Nu bruger lillebror Casper på 11 mdr den.
Line&Liam skriver: Ja den fylder godt i en klapvogn Måske du skulle gemme den til nummer 2
Jeg briger stadig min. Men Det er som om hun bliver for lang i den. Hun bliver nødt til, at have en dyne indenunder, for ellers har hun ikke noget at putte med omkring hovedet.. Så kan da næsten ikke forstå I kan bruge dem så længe Hmm.. Den er jo så god, så vil da helst ikke af med den nu..
Nicolinesmor170510 skriver: Jeg briger stadig min. Men Det er som om hun bliver for lang i den. Hun bliver nødt til, at have en dyne indenunder, for ellers har hun ikke noget at putte med omkring hovedet.. Så kan da næsten ikke forstå I kan bruge dem så længe Hmm.. Den er jo så god, så vil da helst ikke af med den nu..
Den er jo så smart at man kan binde den på flere måder
http://www.voksi.com/view_video.php?id=6
vi brugte den kun de første 6 måneder, sys den er svær a bruge når de begynder a skulle bruge sele, så kan den slet ikke bruges i klapvognen.
louiseandersen85 skriver: vi brugte den kun de første 6 måneder, sys den er svær a bruge når de begynder a skulle bruge sele, så kan den slet ikke bruges i klapvognen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128