far og alle damerne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

moniquesmor

hej alle sammen.

har et barn på godt og vel 4 år hvor faren og eks have hvad sammen i 2 år godt og vel og fornyligt er de gået fra hinanden og sådan er det jo bare, vores fælles barn var meget knyttet til hendes børn da de har hvad der så længe.. nu bor hun i huset ind til hun skal flyttet her i næste månede, meget pænt af ham må man sige

men nu kommer problem efter som hun bor i huset vil han ikke være der og slæber vores barn rundt til alle mulige damer hvor han sover der, han have vores barn i julen da vi deles om jul og nytår og der skulle han have hvad hos en dame i stenfor hos sin familie i julen hmm.

kan man tillade det?? og kan man snakke med amtet om det?? eller er det mig der for langt ude ?? for han er ligeglad bare han har det godt, vores barn elsker nye mennesker og knyttet sig hurtigt til folk, og tager det enormt tungt når de så forsvinder igen. og det er mig der skal fortæle min datter det ikke er hendes skyld de ikke er der mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

afrobabies

moniquesmor skriver:

hej alle sammen.

har et barn på godt og vel 4 år hvor faren og eks have hvad sammen i 2 år godt og vel og fornyligt er de gået fra hinanden og sådan er det jo bare, vores fælles barn var meget knyttet til hendes børn da de har hvad der så længe.. nu bor hun i huset ind til hun skal flyttet her i næste månede, meget pænt af ham må man sige

men nu kommer problem efter som hun bor i huset vil han ikke være der og slæber vores barn rundt til alle mulige damer hvor han sover der, han have vores barn i julen da vi deles om jul og nytår og der skulle han have hvad hos en dame i stenfor hos sin familie i julen hmm.

kan man tillade det?? og kan man snakke med amtet om det?? eller er det mig der for langt ude ?? for han er ligeglad bare han har det godt, vores barn elsker nye mennesker og knyttet sig hurtigt til folk, og tager det enormt tungt når de så forsvinder igen. og det er mig der skal fortæle min datter det ikke er hendes skyld de ikke er der mere

Det er helt klart forkert af ham at slæbe datteren med rundt til så mange forskellige, men jeg ved desværre ikke om man kan lave regler om det, han er jo hendes far, og har derfor retten til at gøre hvad han vil når han har sin datter. Men egoistisk af ham, han skal jo gøre hvad der er bedst for sit barn, men jeg synes da klart at du skulle prøve at snakke med amtet om det, eller evt. tale med en advokat omkring hvad du kan stille af krav

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

moniquesmor skriver:

hej alle sammen.

Vil da mene at du i første omgang bør tage en snak med barnets far, og forsøge at tale ind til fornuften i ham omkring et lille barns behov for tryghed.
Foreslå ham at han kan komme og besøge trolden hos dig..tage med ud på hyggeture og den slags indtil han har fået styr på et nyt sted at bo.
Og hvis han så ikke er til at snakke til fornuft, så må du gå via statsamtet.
Prøv evt at maile med ham, så du får hans meninger og holdninger ned på skrift, så du har noget bevis får at han evt. er så ligeglad med jeres barns behov, som du siger.
Men prøv nu om du ikke kan sno ham til at tage mere hensyn til jeres barn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. februar 2011

2721

nej, jeg syntes heller ikke det lyder i orden!

Anmeld

13. februar 2011

moniquesmor

SussieThyssen skriver:

Vil da mene at du i første omgang bør tage en snak med barnets far, og forsøge at tale ind til fornuften i ham omkring et lille barns behov for tryghed.
Foreslå ham at han kan komme og besøge trolden hos dig..tage med ud på hyggeture og den slags indtil han har fået styr på et nyt sted at bo.
Og hvis han så ikke er til at snakke til fornuft, så må du gå via statsamtet.
Prøv evt at maile med ham, så du får hans meninger og holdninger ned på skrift, så du har noget bevis får at han evt. er så ligeglad med jeres barns behov, som du siger.
Men prøv nu om du ikke kan sno ham til at tage mere hensyn til jeres barn.

Kærligst
Sussie

har prøve af snakke med ham om det men han er ligeglad og siger jeg ikke skal blande mig i hans liv

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

moniquesmor skriver:

har prøve af snakke med ham om det men han er ligeglad og siger jeg ikke skal blande mig i hans liv

Kan du ikke formulere det i en mail til ham, så du får noget på skrift??
Det er måske også lettere at forklare, sådan stille og roligt, hvad du mener..at du ikke tænker på ham, men jeres barn.

Anmeld

13. februar 2011

moniquesmor

SussieThyssen skriver:

Kan du ikke formulere det i en mail til ham, så du får noget på skrift??
Det er måske også lettere at forklare, sådan stille og roligt, hvad du mener..at du ikke tænker på ham, men jeres barn.

har prøve af skrive men for ikke svar fra ham så må nok bare prøve at snakke med amtet eller advokat, for holder ikke ud af hun bare bliver kaste rundt

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

moniquesmor skriver:

har prøve af skrive men for ikke svar fra ham så må nok bare prøve at snakke med amtet eller advokat, for holder ikke ud af hun bare bliver kaste rundt

Ja, gør det.
Og held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.