Vintermisser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

SussieThyssen

B&J skriver:

sååå nuser de er... ja puhhh tænk af komme ud i det her vejr ad ad stakkels deres små poter hiihhiih

Hehe ja..du skulle se Elvis ryste poter...det ser altså så herresjovt ud, når de går der og vifter med dem.
Og han er nemlig en rigtig pernittengryn..han tror han dør bare han får et dryp vand på sig.
Der er Felix mere ligeglad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

BellaCiinea

SussieThyssen skriver:

Ohh troede du ville lægge dem herind

Eiii...hvor er de bare dejlige

Jeg elsker misser

Hihi tænkte at det var lidt nemmere at linke til kattegalleri =)

Taark 

Elsker også bare katte... simpelthen nogle hygge dyr =D

Anmeld

13. februar 2011

B&J

SussieThyssen skriver:

Hehe ja..du skulle se Elvis ryste poter...det ser altså så herresjovt ud, når de går der og vifter med dem.
Og han er nemlig en rigtig pernittengryn..han tror han dør bare han får et dryp vand på sig.
Der er Felix mere ligeglad

jeg kan lige forstille mig det sådan gjorde vores den gamle han kat også når der var regn eller sne så lignede han kongen der ikke kunne gå rundt uden af ryste poster når der var høj solskind så trillede han ude foran og gjorde sig til se mig er jeg ikke lækker hihihihhi de er fjollet de katte

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

B&J skriver:

jeg kan lige forstille mig det sådan gjorde vores den gamle han kat også når der var regn eller sne så lignede han kongen der ikke kunne gå rundt uden af ryste poster når der var høj solskind så trillede han ude foran og gjorde sig til se mig er jeg ikke lækker hihihihhi de er fjollet de katte

Ja..dejlige...livet er aldrig kedeligt når man har en kat..altid små pudsige oplevelser med dem..og så har de bare deres egen måde at give kærlighed på

Anmeld

13. februar 2011

N1

Min kat vil åbenbart heller ikke ud i det her vejr  den gemte sig i hvert fald - i tørretumbleren 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2011

B&J

SussieThyssen skriver:

Ja..dejlige...livet er aldrig kedeligt når man har en kat..altid små pudsige oplevelser med dem..og så har de bare deres egen måde at give kærlighed på

ja du har helt ret..... er super glad for min mor valgte jeg skulle vokse op med katte de er så DEJLIGE og de er der altid på de sjoveste tidspunkter

Anmeld

13. februar 2011

B&J

NO skriver:

Min kat vil åbenbart heller ikke ud i det her vejr  den gemte sig i hvert fald - i tørretumbleren 

Hvor er den skøn den har lige fundet sin sove plads

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

NO skriver:

LOOOL
Der er da også dejligt at være...bare et lidt farligt sted

Anmeld

13. februar 2011

N1

B&J skriver:

Hvor er den skøn den har lige fundet sin sove plads

Tak  ja, det må man da sige  de er sgu så søde og sjove sådan nogle katte 

Anmeld

13. februar 2011

N1

SussieThyssen skriver:

LOOOL
Der er da også dejligt at være...bare et lidt farligt sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.