Ondt i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.633 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

annec

Hej alle i skønne mennesker.

Jeg er i dag i uge 13+6, og har virkelig ondt i maven næsten hele tiden. Det har jeg haft i lidt over en uge nu. Er der nogen der ved hvad det kan være? Det sidder nede under navlen, og så ud i siderne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Happiness

annec skriver:

Jeg er i dag i uge 13+6, og har virkelig ondt i maven næsten hele tiden. Det har jeg haft i lidt over en uge nu. Er der nogen der ved hvad det kan være? Det sidder nede under navlen, og så ud i siderne?

Det lyder lidt som ligamentsmerter. Hvilket er helt naturligt. Det er fordi din krop vokser, og så kan det godt nive lidt.

Anmeld

13. februar 2011

annec

MaybeMe skriver:

Det lyder lidt som ligamentsmerter. Hvilket er helt naturligt. Det er fordi din krop vokser, og så kan det godt nive lidt.

Ja okay

Det mærkes nemlig også en gang imellem som om der kommer nogle små stød indenfra

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

annec skriver:

Få lige tjekket din urin..du kan gå med en blærebetændelse.
Det er nemlig ikke altid at blærebetændelser giver svien ved vandladning, som det normalt gør hos ikke-gravide.
Men ellers vil jeg da også mene at det er ligamentsmerter.
Når nu du skal have fat i lægen, så ville jeg da lige vende det med ham/hende også.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. februar 2011

annec

SussieThyssen skriver:

Få lige tjekket din urin..du kan gå med en blærebetændelse.
Det er nemlig ikke altid at blærebetændelser giver svien ved vandladning, som det normalt gør hos ikke-gravide.
Men ellers vil jeg da også mene at det er ligamentsmerter.
Når nu du skal have fat i lægen, så ville jeg da lige vende det med ham/hende også.

Kærligst
Sussie

Okay

Vil jeg lige gøre. Tak for hjælpen.

Anmeld

13. februar 2011

Maise

Ja hvis du har ondt hele tiden, kan det meget vel være urivvejsinfektion, eller s ville jeg også sige ligamentsmerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.