Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle i skønne mennesker.
Jeg er i dag i uge 13+6, og har virkelig ondt i maven næsten hele tiden. Det har jeg haft i lidt over en uge nu. Er der nogen der ved hvad det kan være? Det sidder nede under navlen, og så ud i siderne?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
annec skriver: Hej alle i skønne mennesker. Jeg er i dag i uge 13+6, og har virkelig ondt i maven næsten hele tiden. Det har jeg haft i lidt over en uge nu. Er der nogen der ved hvad det kan være? Det sidder nede under navlen, og så ud i siderne?
Det lyder lidt som ligamentsmerter. Hvilket er helt naturligt. Det er fordi din krop vokser, og så kan det godt nive lidt.
MaybeMe skriver: Det lyder lidt som ligamentsmerter. Hvilket er helt naturligt. Det er fordi din krop vokser, og så kan det godt nive lidt.
Ja okay
Det mærkes nemlig også en gang imellem som om der kommer nogle små stød indenfra
Få lige tjekket din urin..du kan gå med en blærebetændelse.Det er nemlig ikke altid at blærebetændelser giver svien ved vandladning, som det normalt gør hos ikke-gravide.Men ellers vil jeg da også mene at det er ligamentsmerter.Når nu du skal have fat i lægen, så ville jeg da lige vende det med ham/hende også.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Få lige tjekket din urin..du kan gå med en blærebetændelse.Det er nemlig ikke altid at blærebetændelser giver svien ved vandladning, som det normalt gør hos ikke-gravide.Men ellers vil jeg da også mene at det er ligamentsmerter.Når nu du skal have fat i lægen, så ville jeg da lige vende det med ham/hende også.KærligstSussie
Okay
Vil jeg lige gøre. Tak for hjælpen.
Ja hvis du har ondt hele tiden, kan det meget vel være urivvejsinfektion, eller s ville jeg også sige ligamentsmerter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128