Horsens Sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Janni.

Hey Piger

Nogen af jer der har født på Horsens sygehus, som ved om man selv skal have dyne og sengetøj med til bebs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

maria_wlt

Buito skriver:

Hey Piger

Nogen af jer der har født på Horsens sygehus, som ved om man selv skal have dyne og sengetøj med til bebs?

Jeg tror det ikke, men hvis jeg var dig så ville jeg til hver en tid tage min egen baby dyne med.. Mere personlig og dufter dejligt at hjemme.. 

Anmeld

13. februar 2011

mamax3

Buito skriver:

Hey Piger

Det skulle jeg i 2005 da jeg fødte der... så Ja det ska man og ska man på stort set alle sygehuse den dag idag.

Anmeld

13. februar 2011

annec

Hej Nu arbejder jeg derude, og ska sev føde på Horsens sygehus.

Altså de siger man selv skal have dybe og betræk med, men de har stadig en masse til låns hvis man nu glemmer det.

Anmeld

13. februar 2011

Janni.

annec skriver:

Hej Nu arbejder jeg derude, og ska sev føde på Horsens sygehus.

Altså de siger man selv skal have dybe og betræk med, men de har stadig en masse til låns hvis man nu glemmer det.

Super, 1000 tak for svar. Må jeg evt sende dig en privat besked hvis der dukker flere spørgsmål op ? 

Anmeld

13. februar 2011

annec

Buito skriver:

Super, 1000 tak for svar. Må jeg evt sende dig en privat besked hvis der dukker flere spørgsmål op ? 

Må du da

Men ved altså ikek særligt meget om det derude, for gøre kun rent og giver mad og sådan hehe

Anmeld

13. februar 2011

Janni.

annec skriver:

Må du da

Men ved altså ikek særligt meget om det derude, for gøre kun rent og giver mad og sådan hehe

Det er forsøget værd 

Anmeld

13. februar 2011

CamiRon

jeg har født på Horsens sygehus 2 gange og du skal selv have babydynen med.  Skriv bare til mig hvis du ellers har nogle spørgsmål.

Anmeld

13. februar 2011

lisesp83

CamiRon skriver:

jeg har født på Horsens sygehus 2 gange og du skal selv have babydynen med.  Skriv bare til mig hvis du ellers har nogle spørgsmål.

nemlig..

Jeg fødte også derude, og vi havde selv dyne og betræk med.

Anmeld

13. februar 2011

Janni.

CamiRon skriver:

Super 1000 tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.