Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey Piger
Nogen af jer der har født på Horsens sygehus, som ved om man selv skal have dyne og sengetøj med til bebs?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Buito skriver: Hey Piger Nogen af jer der har født på Horsens sygehus, som ved om man selv skal have dyne og sengetøj med til bebs?
Jeg tror det ikke, men hvis jeg var dig så ville jeg til hver en tid tage min egen baby dyne med.. Mere personlig og dufter dejligt at hjemme..
Det skulle jeg i 2005 da jeg fødte der... så Ja det ska man og ska man på stort set alle sygehuse den dag idag.
Hej Nu arbejder jeg derude, og ska sev føde på Horsens sygehus.
Altså de siger man selv skal have dybe og betræk med, men de har stadig en masse til låns hvis man nu glemmer det.
annec skriver: Hej Nu arbejder jeg derude, og ska sev føde på Horsens sygehus. Altså de siger man selv skal have dybe og betræk med, men de har stadig en masse til låns hvis man nu glemmer det.
Super, 1000 tak for svar. Må jeg evt sende dig en privat besked hvis der dukker flere spørgsmål op ?
Buito skriver: Super, 1000 tak for svar. Må jeg evt sende dig en privat besked hvis der dukker flere spørgsmål op ?
Må du da
Men ved altså ikek særligt meget om det derude, for gøre kun rent og giver mad og sådan hehe
annec skriver: Må du da Men ved altså ikek særligt meget om det derude, for gøre kun rent og giver mad og sådan hehe
Det er forsøget værd
jeg har født på Horsens sygehus 2 gange og du skal selv have babydynen med. Skriv bare til mig hvis du ellers har nogle spørgsmål.
CamiRon skriver: jeg har født på Horsens sygehus 2 gange og du skal selv have babydynen med. Skriv bare til mig hvis du ellers har nogle spørgsmål.
nemlig..
Jeg fødte også derude, og vi havde selv dyne og betræk med.
Super 1000 tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128