kan i hjælpe mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Anonym trådstarter

Plastkabel 2x0,75 mm2, spole 100M (pkl 2x0,75) - hvid

Pris ved 1 Stk  

3,75 DKK (inkl. moms)

Betyder det at det koster 3,75 for 100 meter?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Kief31

Lyder som om det er pr. meter..

Anmeld

13. februar 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Plastkabel 2x0,75 mm2, spole 100M (pkl 2x0,75) - hvid

Pris ved 1 Stk  

3,75 DKK (inkl. moms)

Betyder det at det koster 3,75 for 100 meter?????

sådan som det står skrevet forstår jeg det som om det er for 100m ... men sådan nogle annoncer kan altså godt snyde... rigtig irriterende faktisk...

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

sådan som det står skrevet forstår jeg det som om det er for 100m ... men sådan nogle annoncer kan altså godt snyde... rigtig irriterende faktisk...

hvis jeg skrevet 7 (skal ha 7 meter) så bliver prisen 2400 kr og det kan jo ik være ret.

nogen der kan hjælpe med at finde 7 meter el legning til billige penge???

Anmeld

13. februar 2011

wamse

Anonym skriver:

hvis jeg skrevet 7 (skal ha 7 meter) så bliver prisen 2400 kr og det kan jo ik være ret.

nogen der kan hjælpe med at finde 7 meter el legning til billige penge???

Alle byggemarkeder har det til billig penge 

Jeg ville gætte på at det koster 3,75 pr meter, selvom det ikke står på den måde.

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Alle byggemarkeder har det til billig penge 

Jeg ville gætte på at det koster 3,75 pr meter, selvom det ikke står på den måde.

men jeg vil gerne købe det online?

Anmeld

13. februar 2011

wamse

Anonym skriver:

men jeg vil gerne købe det online?

Måske der er noget her du kan bruge, og der står meterprisen her:
http://eshop.silvan.dk/kategori_El-og-Belysning-El -artikler-Kabler-Lampeledning_15402

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Måske der er noget her du kan bruge, og der står meterprisen her:
http://eshop.silvan.dk/kategori_El-og-Belysning-El -artikler-Kabler-Lampeledning_15402

tak  men jeg er lidt usikker på hvad det er for en jeg skal bruge. jeg skal montere den til strømforbindelsen i loftet og der er 2 huller hvor der nok skal en rød og blå ende i??? ?

Anmeld

13. februar 2011

wamse

Anonym skriver:

tak  men jeg er lidt usikker på hvad det er for en jeg skal bruge. jeg skal montere den til strømforbindelsen i loftet og der er 2 huller hvor der nok skal en rød og blå ende i??? ?

Jeg ville tage denne her:http://eshop.silvan.dk/vare_Led.rund-2x0%2C75-hvid _36765
Det er jo individuelt om du vil have den i grå, hvid, gennemsigtigt eller sort. Eller om den skal være flad eller rund. Men jeg ville tage den som jeg har linket til her i indlægget.

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

tror jeg fandt ud af det men der burde være billigere at finde på nettet end lige silvan..?

jeg vil købe 10 meter og jeg kan ik finde noget for jeg er ikke helt sikker på hvad det hedder men det skal være billigere end silvan og der koster det 60 kr for 10 meter + 60 kr i fragt = 120 i alt og det er for dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.