Hvor meget bruger I på faste udgifter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.611 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Polkaprik

Nu har der været rigtig mange tråde omkring hvor meget man bruger mad, tøj og osv videre om måneden. Nu sidder jg og har lige lagt budgettet for i år og bliver lidt nysgerrig på hvor meget vi egentlig bruger i forhold til andre. Synes nemlig det er mange penge vi lægger om måneden. Vi har hus og bil og 3 delebørn der betales børnepenge til samt 1 fælles barn som har en børneopsparing. Vi sætter 28500 ind på budgetkontoen hver måned. 

Hvor meget brugerI? Jeg mener kun til faste udgifter der i princippet kunne betales over PBS, så ikke noget med benzin eller andet i den dur

Mange hilsner Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Aves.

Nu har der været rigtig mange tråde omkring hvor meget man bruger mad, tøj og osv videre om måneden. Nu sidder jg og har lige lagt budgettet for i år og bliver lidt nysgerrig på hvor meget vi egentlig bruger i forhold til andre. Synes nemlig det er mange penge vi lægger om måneden. Vi har hus og bil og 3 delebørn der betales børnepenge til samt 1 fælles barn som har en børneopsparing. Vi sætter 28500 ind på budgetkontoen hver måned. 

Hvor meget brugerI? Jeg mener kun til faste udgifter der i princippet kunne betales over PBS, så ikke noget med benzin eller andet i den dur

Mange hilsner Michelle

Kun til faste betaler jeg 9500kr....de 5500kr til hus og så er der 1800kr til varme, vand og el og 700kr til bilen og resten er til forsikringer, danmark og telefon.

Anmeld

13. februar 2011

Zafir

Vi sætter 35000 kr over til budgetten... Men det er incl mad og diesel også

Anmeld

13. februar 2011

maria_wlt

Vi har et hus vi lejer ud, bor i lejlighed til 7400 uden forbrug, 1 barn, 1 bil..

Der bliver trukket 22000 hver mdr og så kommer der til benzin, mad, tøj osv bagefter...

Anmeld

13. februar 2011

Nettemor

vi bruger 19000. Vi har hus, 1 bil og et barn. og oliefyr

Anmeld

13. februar 2011

Mette+Mathias

Jeg tror, det er lige lidt over 18.000 om måneden, hvor realkreditlånet udgør cirka halvdelen.

Anmeld

13. februar 2011

ChatH

Polkaprik skriver:

Mange hilsner Michelle

Vi sætter 26000 over til fast udgifter altså minus mad og benzin og tøj og gaver så vi ligger også i den høje ende desværre

Anmeld

13. februar 2011

Snefnug1984

Vi sætter 7000 på budgetkontoen og 2000 på madkontoen hver måned

Anmeld

13. februar 2011

Mi

Vi er to voksne og tre børn i alderen 2-6 år. Vi har hus og en bil, børnene er ikke i institution. Vi sætter 15000kr ind hver måned til faste udgifter.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. februar 2011

Tiemje

Vi overfører 28.000 kr. til budgetkontoen hver måned..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.