Yes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

RiUL

BigBabyWish skriver:

Tusind tak søde!

Når man mindst venter det..

Ja lige præcis Hvor er det bare skønt for jer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Filippa & Liva

RiUL skriver:

Ja lige præcis Hvor er det bare skønt for jer  

Ja, det er bare en super skøn følelse..

hvordan går det med spiren i din mave?

Anmeld

13. februar 2011

WantingBaby2012

WHAT! TILLYKKE!!! 

Hvor er det bare dejligt for jer!! Og dig som hele tiden gik og troede at der var noget galt  Hvornår var du stoppet med p-pillerne? 

Uuuh jeg vil OS være gravid!!!!! 

Anmeld

13. februar 2011

Lisbeth1985

TILLYKKE

Anmeld

13. februar 2011

Filippa & Liva

WantingBaby2011 skriver:

WHAT! TILLYKKE!!! 

Hvor er det bare dejligt for jer!! Og dig som hele tiden gik og troede at der var noget galt  Hvornår var du stoppet med p-pillerne? 

Uuuh jeg vil OS være gravid!!!!! 

TUSIND TAK!!

ha ha ha ha, du lyder ligesom mig selv da jeg så de to streger på testen, nemlig WHAAAAAAT!?

Det er en ubeskrivelig følelse og ja, som du skriver, så havde jeg jo mine bekymringer omkring min krop pga. min cyklus ikke var i orden osv osv.. Men det lykkedes os alligevel!

Vi har prøvet siden oktober måned 2010..

Hvor længe har I prøvet??

Anmeld

13. februar 2011

Filippa & Liva

TAK, for alle jeres søde hilsner - det varmer rigtig meget!!

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

Tillykke...!!!!!

Anmeld

13. februar 2011

WantingBaby2012

BigBabyWish skriver:

TUSIND TAK!!

ha ha ha ha, du lyder ligesom mig selv da jeg så de to streger på testen, nemlig WHAAAAAAT!?

Det er en ubeskrivelig følelse og ja, som du skriver, så havde jeg jo mine bekymringer omkring min krop pga. min cyklus ikke var i orden osv osv.. Men det lykkedes os alligevel!

Vi har prøvet siden oktober måned 2010..

Hvor længe har I prøvet??

Ja og hvor er det bare DEJLIGT for jer!! Så er det bare med at få en tid hos din læge så i kan finde ud af hvor langt du er henne!  Skriv endelig når du finder ud af det... 

Jamen vi lagde p-pillerne på hylden i november 2010! Så det kunne også bare være rigtig lækkert hvis der skete noget i denne måned! Har lige haft min mens i denne uge, så nu må vi bare igang igen... 

Synes altså det er totalt vildt at du slet ikke nåede at få mens! 

Anmeld

13. februar 2011

B&J

den er da slet ikke positiv den er MEGA POSITIV tillykke med de to fantastiske streger

Anmeld

13. februar 2011

Filippa & Liva

WantingBaby2011 skriver:

Ja og hvor er det bare DEJLIGT for jer!! Så er det bare med at få en tid hos din læge så i kan finde ud af hvor langt du er henne!  Skriv endelig når du finder ud af det... 

Jamen vi lagde p-pillerne på hylden i november 2010! Så det kunne også bare være rigtig lækkert hvis der skete noget i denne måned! Har lige haft min mens i denne uge, så nu må vi bare igang igen... 

Synes altså det er totalt vildt at du slet ikke nåede at få mens! 

Tak søde, vi er også utrolig glade her og også lidt rundt på gulvet..

Okay, så er I jo startet en måned efter os..  du må bare hoppe på manden og så krydser vi for at der er held!

Sender masser af baby støv i jeres retning..

Ja, enig! Det er ret vildt!

Men må have været meget heldig og ramme ÆL som min læge også sagde var muligt..

Ringer til lægen i morgen og håber hun ka hjælpe mig med at beregne hvor langt jeg er henne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.