Asta Forbereder sig til at blive storesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

NinaNymannMadsen

jah. i dag begyndte Asta Maria at forberede sig. hun går med hendes lille dukkevogn med en lille dukke i der lige passer til vognen og så går hun rundt med den, eller med dukken på armen det er bare så sødt.

og så viser hun dukken at det sneer uden for og siger øøøøjjjj!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

BabyMus

Hvor sødt. (:

Anmeld

13. februar 2011

NinaNymannMadsen

BabyMus skriver:

Hvor sødt. (:

ja det syntes jeg også. og så kysser hun også dukken og det hele.

Anmeld

13. februar 2011

M&F&C

Hvor sødt

Herhjemme får vi også besked på, at vi skal VÆRE STILLE, for dukkelise sover ALTSÅ! Eller, at hun hvertfald lige skal bede om noget vand (det kan være i både gryder, kopper og diverse andre legeting der kan være vand i), for dukkelise er tørstig og skal have noget at drikke

Anmeld

13. februar 2011

NinaNymannMadsen

M&F skriver:

Hvor sødt

Herhjemme får vi også besked på, at vi skal VÆRE STILLE, for dukkelise sover ALTSÅ! Eller, at hun hvertfald lige skal bede om noget vand (det kan være i både gryder, kopper og diverse andre legeting der kan være vand i), for dukkelise er tørstig og skal have noget at drikke

hvor sødt. det gør asta dog ikke endnu.
hun er også kun 20 mdr gammel.

Anmeld

13. februar 2011

M&F&C

Astasmor skriver:

hvor sødt. det gør asta dog ikke endnu.
hun er også kun 20 mdr gammel.

Det skal nok komme

Herhjemme bliver der også brugt mange vådservietter på at tørre dukkelises numse, fordi hun altså tit laver bummelum .... den fantasi altså

Anmeld

13. februar 2011

Henriette1973

Astasmor skriver:

jah. i dag begyndte Asta Maria at forberede sig. hun går med hendes lille dukkevogn med en lille dukke i der lige passer til vognen og så går hun rundt med den, eller med dukken på armen det er bare så sødt.

og så viser hun dukken at det sneer uden for og siger øøøøjjjj!!!

Hvor sødt og skønt. Det er bare en fantaskisk alder

Maja sagde den anden dag, da vi talte om at min lillebror skulle kommer på besøg "Maja osse ha lillebror".

Og tja til det kunne jeg kunne sige "Det kunne jeg også tænke mig du fik" (eller en lillesøster)

Henriette

Anmeld

13. februar 2011

NinaNymannMadsen

M&F skriver:

Det skal nok komme

Herhjemme bliver der også brugt mange vådservietter på at tørre dukkelises numse, fordi hun altså tit laver bummelum .... den fantasi altså

Jah det kommer.
Hvor sødt.

Anmeld

13. februar 2011

NinaNymannMadsen

Henriette1973 skriver:

Hvor sødt og skønt. Det er bare en fantaskisk alder

Maja sagde den anden dag, da vi talte om at min lillebror skulle kommer på besøg "Maja osse ha lillebror".

Og tja til det kunne jeg kunne sige "Det kunne jeg også tænke mig du fik" (eller en lillesøster)

Henriette

Det sødt.
Asta vil ikk ha en lille bror vi spurgte hende og der rystede hun på hovedet og sagde nej. Men hun svarede ikke da vi spurgte om hun ville ha en søster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.