Er desperat!! hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.809 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Stéphanie

Som overskriften siger er jeg desperat - Jeg får nemlig ingen søvn om natten længere da jeg har den her voldsomme uro i kroppen.. Det føles som om jeg har millioner af mikro små dyr der kravler lige under huden - det kilder/klør konstant og jeg kan slet ikke få ro på grundet det.. (det er ikke fnat &nbsp

Nogen der kender til noget lignende - evt. nogle gode råd??

Er som sagt virkelig desperat efterhånden, det er ikke længere nemt at overskue en hverdag med en MEGET aktiv pige på 3 og ingen søvn til mig om natten.. Er 22+1, men mindes ikke lignende da jeg ventede den store..

Meget træt kram herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

slettet_7530

momse22 skriver:

Som overskriften siger er jeg desperat - Jeg får nemlig ingen søvn om natten længere da jeg har den her voldsomme uro i kroppen.. Det føles som om jeg har millioner af mikro små dyr der kravler lige under huden - det kilder/klør konstant og jeg kan slet ikke få ro på grundet det.. (det er ikke fnat &nbsp

Er som sagt virkelig desperat efterhånden, det er ikke længere nemt at overskue en hverdag med en MEGET aktiv pige på 3 og ingen søvn til mig om natten.. Er 22+1, men mindes ikke lignende da jeg ventede den store..

Meget træt kram herfra 

Har du prøvet at tage et køligt bad inden sengetid og evt smøre dig med creme og så lede tankerne andre steder hen?

Anmeld

13. februar 2011

Stéphanie

Albertesmor skriver:

Har du prøvet at tage et køligt bad inden sengetid og evt smøre dig med creme og så lede tankerne andre steder hen?

Det har jeg ja.. Ligger altid enten med en bog eller noget tv, eller noget i den stil så jeg ikke tænker over det..

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

momse22 skriver:

Meget træt kram herfra 

Jeg synes lige du skal tjekke op med din læge..evt få taget en blodprøve at alt står ok til med din lever.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. februar 2011

Stéphanie

SussieThyssen skriver:

Jeg synes lige du skal tjekke op med din læge..evt få taget en blodprøve at alt står ok til med din lever.

Kærligst
Sussie

Jamen det vil jeg da lige prøve..

Tusind tak 

Anmeld

14. februar 2011

signelynge

momse22 skriver:

Meget træt kram herfra 

har du hørt om graviditeteskløe??? har ikke selv oplevet det, men hørt om det. det sku være ret normalt, men om det kan være det, ved jeg ikke... jeg mangler selv søvn og har en på 1 1/2 år så det er sku hårdt. heldigvis går jeg sygemelt pga af bækkenløsning. men jeg har en enorm uro i min krop samtidig med ondt i rykken og bækken. men uroen ligger nermest i musklerne så min krop ikke rigtig kan finde ro.

Anmeld

14. februar 2011

foto på lærred

ved graviditetskløe står der i Politikens graviditetsbog at det eneste der kan lidre lidt, er det du allerede har gjort, nemlig bade og creme.

Håber det snart aftager.

Anmeld

14. februar 2011

vingummibamse

momse22 skriver:

Jamen det vil jeg da lige prøve..

Tusind tak 

det lyder lidt som leverbetinget graviditets kløe...

og det kan man altså godt få noget i mod alt efter hvor fremskredet det er...

ellers er den enste kur desværre kun at føde...

og det er nemlig yders ubehageligt... havde det selv her anden gang.. god bedring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.