modermærkekræft.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Det tror jeg faktisk ..Men er ikke 100 % sikker .. Jeg fødte min søn for 19 mdr siden .. Og mit ændrede sig først da han var 13 mdr .. 

Okay, der kan man bare se. Det vidste jeg ikke, men det er da en vigtig fakta. Tak for det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

CarinaSB

Anonym skriver:

Okay, der kan man bare se. Det vidste jeg ikke, men det er da en vigtig fakta. Tak for det!

Det var da så lidt .. :) Jeg fik afvide at hvis der var noget i det ville jeg få det afvide 14 dage efter .. Og på mandag er det 14 dage siden og har intet hørt .. :D

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Det var da så lidt .. Jeg fik afvide at hvis der var noget i det ville jeg få det afvide 14 dage efter .. Og på mandag er det 14 dage siden og har intet hørt ..

Åh, det er da skønt!

Jeg tror nu heller ikke der er noget her, men det sidder jo alligevel lidt i baghovedet, når nu min faster lige har været igennem det, og sådan.

Anmeld

12. februar 2011

CarinaSB

Anonym skriver:

Åh, det er da skønt!

Jeg tror nu heller ikke der er noget her, men det sidder jo alligevel lidt i baghovedet, når nu min faster lige har været igennem det, og sådan.

Det er super skønt .. :) Jeg er sikker på der ikke er noget i dit .. :) Ja det sætter virkelig nogle tanker igang .. det gjorde det ved mig da de begyndte at sende den reklame for modermærke kræft .. 

Anmeld

12. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hejsa piger.

Sagen er den, at jeg har en modermærke, som den sidste tid har kløet og irriteret mig meget, det er vokset en smule, og er også blevet lysere i farven.
For en måned siden sad det bare helt ind til huden. Altså det bulede ikke ud eller noget, men det gør det nu. Man kan sagtens mærke det når man kører fingeren over det, men det er kun på størrelse med sådan en dut, på et knappenålshoved.
Kan I følge mig?

Nu tænker jeg så, er det normalt, eller skal jeg lige smutte til lægen med det? Er der nogen der har forstand på sådan noget?

Det skal siges at vi har modermærkekræft i familien. Min faster blev, for 1½ år siden, kureret for det.

KRAMMER, og forsat god weekend!!

Sådan et modermærke har jeg også.....jeg håber da ikke det er farligt, for min har altså kløet i flere år nu  den er dog ikke vokset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.