Uha ved ikke om gynækologen kan lave den... Gik jeg bare ud fra..
Min læge sagde at han kunne ikke finde en grund til at jeg ikke blev gravid.. Spurgte så om vi skulle henvises til Holbæk fertilitetsklinik, som vi havde snakket om tidligere.. Han sagde så at han ville først henvise til gynækolog som nok ville lave en indvendig scanning og evt. Tjekke for passage.. Så ved ikke om de kan lave den der.. Gik jeg bare ud fra..
Er bare utålmodig.. Har fået tid i marts og bestilte tiden i starten af januar..
Min gynækolog har foretaget alle tests på både mig og min kæreste, men han har også alt udstyret til det.
Jeg kan ikke huske, hvornår jeg fik foretaget undersøgelsen i forhold til min menstruation, men jeg synes da, at du skal ringe derud og høre, hvad de anbefaler 
Med hensyn til undersøgelsen, så var selve scanningen ikke slem. De bedøvede mig i livmoderhalsen, hvilket ikke er videre behageligt, men bestemt til at overleve. Skylningen gjorde ikke ondt, det føltes mere som lidt slemme menstruationssmerter, men jeg havde også fri passage. Jeg ved ikke om de, som har haft smerter, ikke har fri passage, og væsken derfor "presser".
Anmeld