messenger hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

LauraLW

Nogen der ved hvordan man sletter sin messenger? Jeg bruger den aldrig, og kan ligeså godt fjerne den tænker jeg...

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Noneother

Altså bare fra din computer?

For så trykker du start/kontrol panel/afinstaller program(mer)

Finder msn og trykker på afinstaller.

Anmeld

12. februar 2011

LauraLW

Noneother skriver:

Altså bare fra din computer?

For så trykker du start/kontrol panel/afinstaller program(mer)

Finder msn og trykker på afinstaller.

Tak, men jeg har mac

Og nej, jeg vil egentlig gerne slette den helt. :-)

Anmeld

12. februar 2011

Noneother

LauraLW skriver:

Tak, men jeg har mac

Og nej, jeg vil egentlig gerne slette den helt. :-)

Nåååh okay. Ved intet om mac, men du kan ikke slette en msn konto.

Hvis ikke du bruger den sletter den sig selv efter xxx (laaaaang) antal dage.

Anmeld

12. februar 2011

Clisolka

Noneother skriver:

Nåååh okay. Ved intet om mac, men du kan ikke slette en msn konto.

Hvis ikke du bruger den sletter den sig selv efter xxx (laaaaang) antal dage.

Jo, man kan sagtens slette en msn-konto... Det har jeg da haft gjort 

Anmeld

12. februar 2011

Noneother

bb78 skriver:

Jo, man kan sagtens slette en msn-konto... Det har jeg da haft gjort 

Læs her:

For sikkerhedsmæssige årsager, kan kun Windows Live Hotmail konto ejere lukke deres egne konti  

Følg disse trin for at lukke din konto:

1. Besøg http://mail.live.com/mail/CloseAccountConfirmation.aspx

2.
Log ind ved brug af din Windows Live Hotmail konto og adgangskode.
3.Tryk på "Close account" knappen.

Dette vil kun lukke e-mail servicen, som Windows Live ID’et er associeret med, din konto vil forblive aktiv og vil blive slettet efter 365 dages inaktivitet. Hvis du vil have adgang til hvilke somhelst af vores Windows Live ID service’, brug da venligst en anden konto.

Hvis du har brug for, at få din konto blokere, fordi en anden har fået adgang til den, se da venligst denne artikel, indlæg en meddelelse i Sign in, Sign up, og Password Security forummet, der indikere, at du har brug for hjælp til at lukke en konto.  Oplys ikke nogen konto eller personlige informationer i det offentlige forum.  Du vil blive kontaktet af en support repræsentant via en privat meddelelse, for at få specifikke informationer.

Så nej. den kan ikke lukkes helt, men slettes efter xxx (365) dage

Anmeld

12. februar 2011

Clisolka

Noneother skriver:

Læs her:

For sikkerhedsmæssige årsager, kan kun Windows Live Hotmail konto ejere lukke deres egne konti  

Følg disse trin for at lukke din konto:

1. Besøg http://mail.live.com/mail/CloseAccountConfirmation.aspx

2.
Log ind ved brug af din Windows Live Hotmail konto og adgangskode.
3.Tryk på "Close account" knappen.

Dette vil kun lukke e-mail servicen, som Windows Live ID’et er associeret med, din konto vil forblive aktiv og vil blive slettet efter 365 dages inaktivitet. Hvis du vil have adgang til hvilke somhelst af vores Windows Live ID service’, brug da venligst en anden konto.

Hvis du har brug for, at få din konto blokere, fordi en anden har fået adgang til den, se da venligst denne artikel, indlæg en meddelelse i Sign in, Sign up, og Password Security forummet, der indikere, at du har brug for hjælp til at lukke en konto.  Oplys ikke nogen konto eller personlige informationer i det offentlige forum.  Du vil blive kontaktet af en support repræsentant via en privat meddelelse, for at få specifikke informationer.

Så nej. den kan ikke lukkes helt, men slettes efter xxx (365) dage

Det er ikke hvad der står på min konto... 

Anmeld

13. februar 2011

Noneother

bb78 skriver:

Det er ikke hvad der står på min konto... 

Okay. Hvad står der på din?

Anmeld

13. februar 2011

Clisolka

Noneother skriver:

Okay. Hvad står der på din?

Vigtigt:  Hvis du vil slette personlige oplysninger, du har opgivet til Windows Live eller andre Microsoft-tjenester eller websteder, der bruger dette logonnavn, skal du logge på de pågældende websteder og slette oplysningerne, inden du lukker kontoen. Du kan ikke få adgang til disse websteder, når kontoen er lukket.
  • Dine legitimationsoplysninger (e-mail-adresse og adgangskode) slettes permanent.
  • Dine registrerede oplysninger i Windows Live slettes permanent.   Se registrerede oplysninger
  • Du kan ikke logge på Windows Live eller andre Microsoft-tjenester eller websteder med dette logonnavn.
  • Nogle af de oplysninger, du har opgivet til Microsoft, slettes ikke automatisk. Hvis du vil have flere oplysninger om at få adgang til personlige oplysninger, kan du  se Microsofts erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger.
  • Du vil ikke længere have adgang til dine kontaktpersoner i Windows Live Messenger og i Microsoft-e-mail (Windows Live Hotmail).
  • Hvis du har tilknyttede børnekonti, inddrages alle tilladelser, du har givet til dine børns konti, og du kan ikke længere administrere disse konti.
  • Du modtager ikke flere nyhedsbreve, nyhedsopdateringer eller andre gratis abonnementer, der er tilknyttet denne e-mail-adresse.

Måske det er fordi jeg har en live-konto at det er muligt?

Anmeld

13. februar 2011

Noneother

bb78 skriver:

Vigtigt:  Hvis du vil slette personlige oplysninger, du har opgivet til Windows Live eller andre Microsoft-tjenester eller websteder, der bruger dette logonnavn, skal du logge på de pågældende websteder og slette oplysningerne, inden du lukker kontoen. Du kan ikke få adgang til disse websteder, når kontoen er lukket.
  • Dine legitimationsoplysninger (e-mail-adresse og adgangskode) slettes permanent.
  • Dine registrerede oplysninger i Windows Live slettes permanent.   Se registrerede oplysninger
  • Du kan ikke logge på Windows Live eller andre Microsoft-tjenester eller websteder med dette logonnavn.
  • Nogle af de oplysninger, du har opgivet til Microsoft, slettes ikke automatisk. Hvis du vil have flere oplysninger om at få adgang til personlige oplysninger, kan du  se Microsofts erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger.
  • Du vil ikke længere have adgang til dine kontaktpersoner i Windows Live Messenger og i Microsoft-e-mail (Windows Live Hotmail).
  • Hvis du har tilknyttede børnekonti, inddrages alle tilladelser, du har givet til dine børns konti, og du kan ikke længere administrere disse konti.
  • Du modtager ikke flere nyhedsbreve, nyhedsopdateringer eller andre gratis abonnementer, der er tilknyttet denne e-mail-adresse.

Måske det er fordi jeg har en live-konto at det er muligt?

For mig lyder det til at være live kontoen og ikke messenger delen i hvert fald, men du må ikke hænge mig op på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.