Hej piger.
Endelig har min kæreste overgivet sig, og vi skal flytte tilbage til Albertslund her d. 1 maj

er så GLAD!

Er på kontant-hjælp, for cirka udbetalt 9800kr om måndene. Malik bliver 1 år her d. 24 april, så der slutter min barsel. Kummunen, har dog givet lov til at jeg kan gå på kontant-hjælp indtil Malik får en DP-plads i Albertslund ( Max. tre måneder ) Men jeg har det virkelig svært med at han snart skal starte i DP. Selvom han trods alt vil være 14-15 mdr.
Når, men mit spørgsmål er så, jeg overvejer deltids job, da jeg så kan få noget mere tid med min søn

Min kæreste har en indtægt på cirka 13000kr, og vores husleje med A/C forbrug lyder på 8900kr cirka, alle ekstra regninger løber måske op i 1500kr.. + Dp-plads som jeg ikke lige ved hvad koster.. mad osv. Drømmer jeg bare eller tror i at det vil kunne løbe rundt, bare et års tid.. Det er måske lidt svært at svare på, men jer med deltidsjob, er det bedre at leve lidt stramt også ha' mere tid til barnet? eller fungere det overhovedet ikke.. osv osv.. nogle som har nogle positive erfaringer og negative?
Knus Camilla
Anmeld