hjælp ang. imorgen sols navngivnings fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

grinbidderen

Hej i skønne kvinder som i ved skal jeg osse med til sols navngivnings fest imorgen, MEN jeg er simpelhen en idiot til at finde rundt i ander byer osv så jeg tænkte på om der evt var en der kunne følges med mig der ud/hen? jeg er hjemme hos min bror i hvidovre i denne weekend så jeg håber virkelig der er enten nogen der kan samle mig op, el mødes på vejen der til da jeg godt nok kan tage en bus der til men der er 6-12 mins gå gang og der kan jeg fare vild, da jeg ikke lige kan finde tlf nr. på nogen f jer er jeg virkelig bange for at jeg ikke når at dukke op hvis jeg ikke kan finde det selv og ikke kan få fat på nogen af jer ander der osse skal med imorgen... så jeg håber virkelig der er en hjælpsom hånd der kan hjælpe mig imorgen???

Knus Gitte som glæder sig sååå meget til at se jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Ni-ko-li-ne

grinbidderen skriver:

Hej i skønne kvinder som i ved skal jeg osse med til sols navngivnings fest imorgen, MEN jeg er simpelhen en idiot til at finde rundt i ander byer osv så jeg tænkte på om der evt var en der kunne følges med mig der ud/hen? jeg er hjemme hos min bror i hvidovre i denne weekend så jeg håber virkelig der er enten nogen der kan samle mig op, el mødes på vejen der til da jeg godt nok kan tage en bus der til men der er 6-12 mins gå gang og der kan jeg fare vild, da jeg ikke lige kan finde tlf nr. på nogen f jer er jeg virkelig bange for at jeg ikke når at dukke op hvis jeg ikke kan finde det selv og ikke kan få fat på nogen af jer ander der osse skal med imorgen... så jeg håber virkelig der er en hjælpsom hånd der kan hjælpe mig imorgen???

Hej Gitte

jeg har desværre allerede bilen fyldt.... med Nikoline og Kitty (Anna) jeg selv og min far der er chauffør....

kan du ikke rpinte et kort på krak.dk?

jeg har lige tjekket rejseplanen.dk og umiddelbart går der ikke en bus til døren.... man skal gå lidt...

rejseplanen siger bus 200S retning lyngby station fra Rødovre station...

og så skal man stå af ved Nørre Gymnasium og gå resten af vejen (12 min skriver de)

Anmeld

12. februar 2011

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

Hej Gitte

jeg har desværre allerede bilen fyldt.... med Nikoline og Kitty (Anna) jeg selv og min far der er chauffør....

kan du ikke rpinte et kort på krak.dk?

jeg har lige tjekket rejseplanen.dk og umiddelbart går der ikke en bus til døren.... man skal gå lidt...

rejseplanen siger bus 200S retning lyngby station fra Rødovre station...

og så skal man stå af ved Nørre Gymnasium og gå resten af vejen (12 min skriver de)

Den bil ville jeg gerne have været med í, det lyder megahyggeligt!

Anmeld

12. februar 2011

grinbidderen

Ja jeg tror desværre osse alle evt er fyldt el dem der evt ville kunne følges ikke ser denne besked. Jeg ved Karo/ Katja er her fra Hvidovre men de har nok osse fyldt op hvis da Martin osse skal med men mon ikke.. Og ville ikke kunne printe rute ud da jeg kun har min iphon.. Men ellers håber jeg der evt er en der kunne smide et Tlf. Nr så jeg ville kunne ringe og spørger om vej..

Anmeld

12. februar 2011

otlitrom

Dictes mor skriver:

Den bil ville jeg gerne have været med í, det lyder megahyggeligt!

Det er ikke så tosset at Jyden kommer til storbyen og får privatchauffør

Anmeld

12. februar 2011

Dictes mor

kitty skriver:

He he, det er fornemt må man sige Jeg kører en tur til Grenå imorgen tidlig istedet.

Anmeld

12. februar 2011

JustAnotherName

Ja jeg tror desværre osse alle evt er fyldt el dem der evt ville kunne følges ikke ser denne besked. Jeg ved Karo/ Katja er her fra Hvidovre men de har nok osse fyldt op hvis da Martin osse skal med men mon ikke.. Og ville ikke kunne printe rute ud da jeg kun har min iphon.. Men ellers håber jeg der evt er en der kunne smide et Tlf. Nr så jeg ville kunne ringe og spørger om vej..

Tag at send dem en privat-besked, så er chancen større for, at de opdager det, da " Nyheder/post" vil blinke, når de kommer online 

Jeg håber at du finder vej.
Jeg havde gerne fulgtes med dig ....HVIS jeg dog bare skulle med 

Jeg håber I ALLE (som skal med) finder frem, og at I vil få en dejlig dag.

OG HUSK NU JERES KAMERAER !!!   

Anmeld

12. februar 2011

Ni-ko-li-ne

grinbidderen skriver:

hvis du har Trines nr er det lettetst at ringe til hende.... for jeg kan absolut ikke guide vej i KBH-området

Anmeld

12. februar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

se´føli

Anmeld

12. februar 2011

Milka

grinbidderen skriver:

skal vi følges gitte? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.