grinbidderen skriver:
Hej i skønne kvinder som i ved skal jeg osse med til sols navngivnings fest imorgen, MEN jeg er simpelhen en idiot til at finde rundt i ander byer osv så jeg tænkte på om der evt var en der kunne følges med mig der ud/hen? jeg er hjemme hos min bror i hvidovre i denne weekend så jeg håber virkelig der er enten nogen der kan samle mig op, el mødes på vejen der til da jeg godt nok kan tage en bus der til men der er 6-12 mins gå gang og der kan jeg fare vild, da jeg ikke lige kan finde tlf nr. på nogen f jer er jeg virkelig bange for at jeg ikke når at dukke op hvis jeg ikke kan finde det selv og ikke kan få fat på nogen af jer ander der osse skal med imorgen... så jeg håber virkelig der er en hjælpsom hånd der kan hjælpe mig imorgen???
Knus Gitte som glæder sig sååå meget til at se jer..
Hej Gitte
jeg har desværre allerede bilen fyldt.... med Nikoline og Kitty (Anna) jeg selv og min far der er chauffør....
kan du ikke rpinte et kort på krak.dk?
jeg har lige tjekket rejseplanen.dk og umiddelbart går der ikke en bus til døren.... man skal gå lidt...
rejseplanen siger bus 200S retning lyngby station fra Rødovre station...
og så skal man stå af ved Nørre Gymnasium og gå resten af vejen (12 min skriver de)
Anmeld