Smørcreme... Hvilken er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Loa

Nu sidder jeg og læser kage opskrifterne igennem, og syntes der er mange forskellige måder at smøre kagen op på....

Hvilken er nemmest at lave og have med at gøre?

Og skal fondanten på lige efter kagen er smurt op, eller skal den smurte kage "tørre" først?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

iris-mor

Ved ikke hvilken der er bedst.

Men har lært at det er en god ide at komme din kniv eller hvad du nu smørrer op i, ned i varmt vand for at kunne glatte bedre.

Og jeg lader altid min med smørcreme køle lidt inden jeg kommer fondant på (jeg bruger MMF)

God fornøjelse, og håber du får svar mht smørcreme

ida

p.s. der er et link herinde med opskriftsamling, som du kan få sendt pr mail.

Anmeld

12. februar 2011

SHERO

Jeg lader min køle først, ellers er det svært at lave skarpe kanter... Jeg varmere bare en kniv og lige køre over når den er kold så fondanten kan sidde fast.. :-)

Anmeld

12. februar 2011

Loa

iris-mor skriver:

Ved ikke hvilken der er bedst.

Men har lært at det er en god ide at komme din kniv eller hvad du nu smørrer op i, ned i varmt vand for at kunne glatte bedre.

Og jeg lader altid min med smørcreme køle lidt inden jeg kommer fondant på (jeg bruger MMF)

God fornøjelse, og håber du får svar mht smørcreme

ida

p.s. der er et link herinde med opskriftsamling, som du kan få sendt pr mail.

Tak  

Læste nemlig bare en der skrev hun lagde fondanten på mens smørcremen var varm, og det tænkte jeg bare måske mere ville være en ulempe end en fordel, så skulle da lige høre hvordan andre havde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.