Så er tiden bestilt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Fru Nielsen

Juhuuuu.....

Så er der bestilt tid til Kønsscanning... Fredag D 18 Feb. Kl 12.00. I Frederica.....

Glæder mig SÅ meget.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

MissGeoh

Glæd dig, de er rigtig søde.

Anmeld

12. februar 2011

Lou87

Spændende
Hva håber i på og hva tror i det er ?

Anmeld

12. februar 2011

Koen.

ihh bliver dejligt for jer

Anmeld

12. februar 2011

Loa

Spændende spændende 

Anmeld

12. februar 2011

Frøken J.

Fru Nielsen skriver:

Juhuuuu.....

Så er der bestilt tid til Kønsscanning... Fredag D 18 Feb. Kl 12.00. I Frederica.....

Glæder mig SÅ meget.....

Uuh! Håber i på et bestemt køn? Jeg ved godt nogen siger, at det "må" man ikke, men tror da mange har en eller anden idé om hvilket køn de kunne tænke sig først

Anmeld

12. februar 2011

Sofia

Hvor er det spændende... uhhh jeg har ind i mellem også bare så meget lyst til at få lavet en 3d scanning og se kønnet, jeg er 33+6 så det burde kunne lade sig gøre at se babyen rigtig fint i 3d.. og det ville være spændende. men jeg må vente til fødsel.. selvom det er svææært!! Er spændt på at se hvilket køn der gemmer sig i din mave - har du en fornemmelse?

Anmeld

12. februar 2011

Fru Nielsen

Vil ikke sige jeg HÅBER på et køn, for mig er det aller mest vigtig lille fisen er sund og rask... Men har jo to drenge, så ville lyve hvis jeg sagde jeg ikke godt kunne tænke mig en pige i flokken!

De to andre gange har jeg haft på fornemmelsen at det var drenge, denne gang er jeg total blank... Noget siger mig at det er en dreng mere, andet siger mig en pige!

Storbroren er sikker på det er en lillesøster...

Anmeld

12. februar 2011

Sees

Ihh, hvor er det spændende, Louise!
Glæder mig til at få en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.