Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DAs mor skriver: Troede lige det var en kage til fitness-centret (sats - hedder det sådan...?) - da jeg læste overskriften
Troede lige det var en kage til fitness-centret (sats - hedder det sådan...?) - da jeg læste overskriften
Sats hihi.. ja det var sikkert en god anledning til at få forbrændt noget bagefter, hvis det havde været til dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op, den er virkelig flot
Super flot!! Jeg kunne æde hele den sko der lige nu!!!!!!
Aiii Fin fin...
Og satc?!... LOL den gik der liiiiige et par minutter før 10-øren faldt heheh... - Men jeg har heller ikke tv3
Wowww. Den er bare blevet såååå flot Jane Godt gået
Dot D skriver: Wowww. Den er bare blevet såååå flot Jane Godt gået
Tak Dot - selvom jeg nu ikke selv var 100% tilfreds Men det var modtageren og det er det vigtigste
qp skriver: Super flot!! Jeg kunne æde hele den sko der lige nu!!!!!!
Tak - hmm... tror nu ikke skoens smager specielt godt - den er noget tør i det
Snefnug26 skriver: Tak Dot - selvom jeg nu ikke selv var 100% tilfreds Men det var modtageren og det er det vigtigste
Nemlig, det er det vigtigste... Ved du forresten, hvor mange personer der er til i den lille hjerteform fra Wilton?????
Dot D skriver: Nemlig, det er det vigtigste... Ved du forresten, hvor mange personer der er til i den lille hjerteform fra Wilton?????
Nemlig Uhh nej det ved jeg ikke Du må til at lave en udregning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128