Vil bare lige ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Pia.

Ønske jer alle en fantastisk aften...

Mine børn er hos deres far og jeg havde ikke noget planer - så jeg er blevet inviteret "til middag hos" - Ser I nogen sinde "til middag hos" og så en eller anden kendt ...

Min mor har far har inviteret mig over - de bor lige her omme bag mig.. - og så har jeg fået menu'en på et lille kort... Hvor jeg skulle gætte hvad jeg skulle have at spise ...

Så "til middag hos famo" /farogmor - griner...

Jeg er kommet frem til at forreten som min mor har kaldt:

Reje ala drinks - må være Reje Coctails he he

Hovedretten rimer på min mors navn Charlotte m. tilbehør "rod"

Her tror jeg vi er ude i en Culotte med rodfrugter he he

Og desserten er varm på en pande men spises kold med is i...

- mon ikke det er pandekager med is

he he de er tossede - men verdens dejligste forælde og jeg elsker dem så højt...

Dejlig aften til jer alle sammen...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Aves.

Pia. skriver:

Mine børn er hos deres far og jeg havde ikke noget planer - så jeg er blevet inviteret "til middag hos" - Ser I nogen sinde "til middag hos" og så en eller anden kendt ...

Min mor har far har inviteret mig over - de bor lige her omme bag mig.. - og så har jeg fået menu'en på et lille kort... Hvor jeg skulle gætte hvad jeg skulle have at spise ...

he he de er tossede - men verdens dejligste forælde og jeg elsker dem så højt...

Knus Pia.

Hvor skønt...god idé....her står den på biografdate med den skønneste rødhårede knægt på bare 8 år..alenetid med sønnen min, glæder mig...

God aften...

Anmeld

12. februar 2011

Maalene

Haha - ej, altså hvor lyder det bare skønt, og lyder til at være yderst skønne forældre du har dig

Det kan jo kun blive en yderst fantastisk hyggelig aften

Og menuen lyder da bare MEGA lækker - mums mums

Anmeld

12. februar 2011

Pia.

Eva. skriver:

Hvor skønt...god idé....her står den på biografdate med den skønneste rødhårede knægt på bare 8 år..alenetid med sønnen min, glæder mig...

God aften...

Lyder også som en skøn aften... Det er så dejligt at have dem alene hver især ikk, det gør jeg også ind imellem... Så får deres far kun to med hjem og så "beholder" jeg en

God aften til dig og skønne Bertram...

Anmeld

12. februar 2011

Pia.

Maalene skriver:

Haha - ej, altså hvor lyder det bare skønt, og lyder til at være yderst skønne forældre du har dig

Det kan jo kun blive en yderst fantastisk hyggelig aften

Og menuen lyder da bare MEGA lækker - mums mums

he he - ja de er også skønne .... Og ja hvis jeg har gættet rigtigt, på min mors små ledetråde i menu kortet - ja så bliver det bare så lækkert....

Dejlig aften til dig også... Knus...

Anmeld

12. februar 2011

Aves.

Pia. skriver:

Lyder også som en skøn aften... Det er så dejligt at have dem alene hver især ikk, det gør jeg også ind imellem... Så får deres far kun to med hjem og så "beholder" jeg en

God aften til dig og skønne Bertram...

Jo, det er virkelig dejligt...også fordi Jeppe jo får masser af alenetid når de små er afsted, Konrad har i hvert fald en fridag om ugen og kun korte dage i bh, så han får også masser af tid, men Bertram gør bare aldrig..

Men jo, det er dejligt og nok vigtigt at gøre..

Tak skal du have Pia..god aften til jer..

Anmeld

12. februar 2011

Diana...

Pia. skriver:

Knus Pia.

Ej hvor er de fantastiske. Sådan noget elsker jeg og jeg ser også til middag hos.

Her hjemme har vi fået kartoffelmos med kødsovs og desserten står på chokolade, stjernemix og KLOVN. 

Wee det glæder vi os bare til og det kan vi jo takke dig for 

Rigtig god lørdag til dog og nyd maden lidt for mig også da det er 3 af mine livretter 

KNUS

Anmeld

12. februar 2011

Dinna88

Hahaha, neej, hvor er det godt! Hold nu op, nogle kreative forældre! Jeg håber det bliver super godt. 

Herhjemme står den på hyggeaften med min mor  Vi har i samarbejde gjort massivt rent og pudset vinduer. Jeg har alene sat min hjemmebiograf op - gør det selv kvinde!! Så nu er de deeeejlige tærter i ovenen: uden kød, lavet på soyamælk og æg fra en lille flok høns, der hygger sig uden at bo med en milliard andre høns i en lille lade. Nåå, men vi skal i hvert fald hygge helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.