Nille-pigen herindefra - alle varme tanker i verden <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Maalene

Hej piger...

Faldte tilfældigvis over Nille-pigens profil herinde, og er virkelig ked af det på hendes vegne

Kan se, at hun i hendes profiltekst har skrevet "abort", og inde på hendes profil står der, at hendes kæreste er blevet sendt afsted til Afghanistan d. 8. februar og kommer hjem i starten af august - hvor hun ville have haft termin d. 20. august

Vil ikke andet end sende hende en masse varme tanker og masser af krydsede fingre for, at hun har nogle til at hjælpe hende og støtte hende igennem denne svære tid, hvor hun både skal bearbejde tabet og ligeledes har en kæreste, som kæmper for sit land nede i Afghanistan... Puhh, kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være for hende

Nille-pigen - tænker rigtig meget på dig og sender dig de varmeste tanker og største knus man kan forestille sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Pia.

Maalene skriver:

Hej piger...

Faldte tilfældigvis over Nille-pigens profil herinde, og er virkelig ked af det på hendes vegne

Kan se, at hun i hendes profiltekst har skrevet "abort", og inde på hendes profil står der, at hendes kæreste er blevet sendt afsted til Afghanistan d. 8. februar og kommer hjem i starten af august - hvor hun ville have haft termin d. 20. august

Vil ikke andet end sende hende en masse varme tanker og masser af krydsede fingre for, at hun har nogle til at hjælpe hende og støtte hende igennem denne svære tid, hvor hun både skal bearbejde tabet og ligeledes har en kæreste, som kæmper for sit land nede i Afghanistan... Puhh, kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være for hende

Nille-pigen - tænker rigtig meget på dig og sender dig de varmeste tanker og største knus man kan forestille sig

Du er et fantastisk menneske med et stort hjerte...

Knus til dig og selvfølgelig også et stort knus til Nille-Pigen.

Anmeld

12. februar 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Hej piger...

Hvor er det sødt gjort af dig at oprette sådan en debat!

Jeg vil også sende hende en KÆMPE krammer og støtte, og håber hun klarer den! Vi er her jo allesammen, skulle hun have brug for det.

Anmeld

12. februar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Hvor er det sødt gjort af dig at oprette sådan en debat!

Jeg vil også sende hende en KÆMPE krammer og støtte, og håber hun klarer den! Vi er her jo allesammen, skulle hun have brug for det.

Ja, det er nemlig det vi er

Anmeld

12. februar 2011

Happiness

Puha. Får helt ondt i maven af det

Sender hende de varmeste tanker, og krydser for at hendes kæreste kommer helskinnet hjem til august, og at de hurtigt der får lavet en fin ny spire!

Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være! Håber hun har nære familie og venner som kan støtte hende i denne svære tid!

Anmeld

12. februar 2011

otlitrom

årh nej... Hvor må det være hårdt. Og så når de er så langt fra hinanden..

De varmeste tanker herfra!

Anmeld

12. februar 2011

betiinsen

du har et stort  søde..

Føler virkeligt med hende og sender hende/ dem en masse tanker

Anmeld

13. februar 2011

Maalene

Dejligt I vil være med til at sende hende masser af varme tanker og knus

Anmeld

13. februar 2011

BellaCiinea

Sender også et stort KRAM! 

Anmeld

13. februar 2011

Filippa & Liva

Maalene skriver:

Hej piger...

Sender masser af varme kærlige tanker videre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.