Jeg vælger ikke at skrive anonymt, (da jeg skal se sandheden i øjnene og gøre noget ved det) og håber ikke at folk herinde stempler mig for mit indlæg.
Jeg er en meget jaloux person, og det har jeg altid været. Men her på det sidste, er det blevet så slemt og jeg er ved at rådne op indvendigt 
Det ødelægger mig fuldstændigt - og det vil jeg ikke være med til mere! Jeg har valgt at sige stop!
Har søgt på google, og har fundet nogle behandlingssteder på sjælland, som jeg regner med at tage til.
Prisen er 1000kr. for én time, men jeg har ingen idé om hvor mange "bahandlingsgange" man skal have? (Er der nogle der ved det?)
Pengene er ikke ligefrem de store når man er på SU, men jeg vil simpelthen ikke leve mit liv på denne måde mere - koste hvad det så vil!
Har alligevel søgt rundt, og fundet denne hjemmeside, http://jalousi.mind-set.dk/ - hvor man kan slippe af med sin jalousi ved hjælp af en lyd-cd.
Det er en del billigere, men hjælper det mon?
Er der nogle her inde der har prøvet noget i samme stil?
Man kunne høre en demo, og allerede efter ét minut, var jeg helt græde færdig - for alt hvad han sagde, passede så meget på mig 
Kan ikke finde ud af om sådan en lyd-cd er vejen frem, eller jeg bare skal tage til behandling/samtale med det samme.
Håber nogle kan hjælpe 
Knus NO - som er SÅ flov over at være SÅ sygeligt jaloux 
Anmeld