Jalousi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

N1

Jeg vælger ikke at skrive anonymt, (da jeg skal se sandheden i øjnene og gøre noget ved det) og håber ikke at folk herinde stempler mig for mit indlæg.

Jeg er en meget jaloux person, og det har jeg altid været. Men her på det sidste, er det blevet så slemt og jeg er ved at rådne op indvendigt  Det ødelægger mig fuldstændigt - og det vil jeg ikke være med til mere! Jeg har valgt at sige stop!

Har søgt på google, og har fundet nogle behandlingssteder på sjælland, som jeg regner med at tage til. 

Prisen er 1000kr. for én time, men jeg har ingen idé om hvor mange "bahandlingsgange" man skal have? (Er der nogle der ved det?)

Pengene er ikke ligefrem de store når man er på SU, men jeg vil simpelthen ikke leve mit liv på denne måde mere - koste hvad det så vil!

Har alligevel søgt rundt, og fundet denne hjemmeside, http://jalousi.mind-set.dk/ - hvor man kan slippe af med sin jalousi ved hjælp af en lyd-cd.

Det er en del billigere, men hjælper det mon? 
Er der nogle her inde der har prøvet noget i samme stil?

Man kunne høre en demo, og allerede efter ét minut, var jeg helt græde færdig - for alt hvad han sagde, passede så meget på mig  Kan ikke finde ud af om sådan en lyd-cd er vejen frem, eller jeg bare skal tage til behandling/samtale med det samme.

Håber nogle kan hjælpe 

Knus NO - som er SÅ flov over at være SÅ sygeligt jaloux 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Troldemommi

STOR respekt til dig, det er så fedt du tager hånd om dit problem, held og lykke med det, håber du får lært nogle værktøjer der kan hjælpe dig :-)

monica

Anmeld

12. februar 2011

Dorthe1986

Jeg vil bare sige, at det er så superflot at du ikke bare står ved det, men også vil gøre noget ved det

Håber du finder den rette metode for dig!

herfra

Anmeld

12. februar 2011

Den lykkelige

Jeg ved desværre ikke noget om det.. men synes det rigtig flot og godt at du står frem og vil gøre noget ved det!!  Har selv tidligere været meget jaloux og ved hvor meget det kan ødelægge en..

for at du kan få det bedre med din jalousi.. Mange gange held og lykke..

Anmeld

12. februar 2011

N1

Tak allesammen! hvor er i søde 

Anmeld

12. februar 2011

SaraLM

Jeg personligt ville sikre mig at det er et ordentligt sted med ordentlige behandlere du har fundet til dig selv, da som du siger 1000 kr er mange penge pr time!

Jeg ville nok egentligt vælge at undersøge de lokale psykologer og deres kompetenser på området ved at ringe dem op og så vælge den jeg synes lyder mest kompetent og snakke med vedkommene om noget kognitiv behandlig og afklaring af hvorfor du er så jaloux.

Psykologbehandling er også dyr, men ikke helt så dyr som det du nævner og er du under 35 mener jeg det er kan du få noget rabat på prisen pr. time (men kan ikke huske om det kræver en henvisning via egen læge - men gør det det så er det fint at have ham/hende med på sidelinien, kan jo endda være at han/hun kender til nogle af psykolgernes kompetenser.

Husk, du er allerede langt nu, ved at erkende problemet og ville gøre noget aktivt for at ændre på det, rigtigt flot!

Anmeld

12. februar 2011

Lou87

Bliver lige nødt til at sige det er mega mega mega FLOT at du står frem og siger dette - allerede dette hjælper dig på vej frem mod et bedre liv! Al min respekt til dig!  Mange forstår slet ikk hvor slemt det er - men det er du da trods alt heldig og ku se.
Derved så tror jeg nu heller ikke det er SÅ grælt igen, da sygelig jalousi oftest ikk indses af den der er jaloux.
Men jeg tror hvis jeg var dig - ville prøve og starte med og bestille den der cd. Hvis ikk den er så dyr, så er den da et forsøg værd og den kan jo så evt sælges til en anden. Hvis ikk den er "nok", kan du jo supplere med en time hos en behandler måske. Og så kan det være du selv kan bedømme om cden og den ene behandling var nok og du så ska have mere.. ??
Ikk fordi jeg kender til det overhovedet, men tror heller ikk det er nemt og rådgive selvom man gjorde. For mennesker er jo vidt forskellige Så nogen har måske behov for mere..

Jeg har selv før været jaloux anlagt pga en eks var mig utro..
Men jeg bestemte med mig selv at han ikk skulle styre mit liv!
Det var ham der var et fjols, og det sku ikk gå udover fremtidige kæreste - de sku ha deres egen chance..
Det hjalp mig meget, bare at indse at sådan et fjols ikk sku ødelægge det for mig og for de nye kærester.

Men uanset hvad du vælger, så held og lykke
Det er træls når sådan noget styrer ens liv.

Et  med på vejen.

Anmeld

12. februar 2011

Frøken J.

NO skriver:

Jeg vælger ikke at skrive anonymt, (da jeg skal se sandheden i øjnene og gøre noget ved det) og håber ikke at folk herinde stempler mig for mit indlæg.

Jeg er en meget jaloux person, og det har jeg altid været. Men her på det sidste, er det blevet så slemt og jeg er ved at rådne op indvendigt  Det ødelægger mig fuldstændigt - og det vil jeg ikke være med til mere! Jeg har valgt at sige stop!

Har søgt på google, og har fundet nogle behandlingssteder på sjælland, som jeg regner med at tage til. 

Prisen er 1000kr. for én time, men jeg har ingen idé om hvor mange "bahandlingsgange" man skal have? (Er der nogle der ved det?)

Pengene er ikke ligefrem de store når man er på SU, men jeg vil simpelthen ikke leve mit liv på denne måde mere - koste hvad det så vil!

Har alligevel søgt rundt, og fundet denne hjemmeside, http://jalousi.mind-set.dk/ - hvor man kan slippe af med sin jalousi ved hjælp af en lyd-cd.

Det er en del billigere, men hjælper det mon? 
Er der nogle her inde der har prøvet noget i samme stil?

Man kunne høre en demo, og allerede efter ét minut, var jeg helt græde færdig - for alt hvad han sagde, passede så meget på mig  Kan ikke finde ud af om sådan en lyd-cd er vejen frem, eller jeg bare skal tage til behandling/samtale med det samme.

Håber nogle kan hjælpe 

Knus NO - som er SÅ flov over at være SÅ sygeligt jaloux 

Hvor er det flot du gør noget ved det! kender det godt, er heldigvis ovre det, da min kæreste vækker kæmpe tillid i mig. Har du overvejet at undersøge psykologistudiet i KBH? Jeg ved, at mange af dem der går på kandidaten tilbyder hjælp til billigere penge. De er ikke hundrede procent uddannet, men kan på mange måder yde en lige så god hjælp som en uddannet psykolog.

Jeg ville ikke investere i en hypnose CD. Nu studerer jeg selv psykologi, og sidste semester læste jeg en masse om hypnosen og langtidseffekten. RIGTIG mange undersøgelser viser, at den slag selvhypnose kan have en kortvarig effekt, men ikke er en optimal løsning på længere sigt, så der vil jeg sige, at du spilder dine penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.