Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Polkaprik skriver: PSC er Palminsmørcreme
PSC er Palminsmørcreme
Nåååårh Hehe sad ellers og prøvede og gætte det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Nåååårh Hehe sad ellers og prøvede og gætte det
Der er sgu også så mange forkortelser! Den er ualmindelig god at arbejde med og smager meget bedre end almindelig smørcreme!
ZamanogDania skriver: Woouw siger jeg bare. du er simpelhen så dygtig sødeglæder mig til vores kagedag
Woouw siger jeg bare. du er simpelhen så dygtig sødeglæder mig til vores kagedag
Tusind tak Ja jeg glæder mig også! Håber bare der er lidt flere der melder sig til! Men ellers går det nok også endda
Polkaprik skriver: Tusind tak Ja jeg glæder mig også! Håber bare der er lidt flere der melder sig til! Men ellers går det nok også endda
Polkaprik skriver: Hej med dig Det kan vi nok godt finde ud af. Skal bare bruge en dato før jeg kan give et sikkert ja. Du kan bare skrive når du ved noget nærmere
Hej med dig
Det kan vi nok godt finde ud af. Skal bare bruge en dato før jeg kan give et sikkert ja.
Du kan bare skrive når du ved noget nærmere
jamen datoen kan du da sagtens få det er d.31 maj.
Waaaaaaaaaaauw bliver helt lækker sulten.. jeg er på kur.. hehe
Perl skriver: Waaaaaaaaaaauw bliver helt lækker sulten.. jeg er på kur.. hehe
Undskyld...
hehe det er ok.. har tabt mig 5 kilo! siden ejg stoppede med at spise alt for meget sødt.. og spiser bare mindre potioner aftensmad.. og masser grønt.. (mangler 8 kilo endnu i hvert fald)
Polkaprik skriver: Så skulle der lige laves en Barbapapakage igen. Den tror jeg aldrig jeg bliver træt af at lave Den indeholder nøddebunde, hindbærmousse og hvis tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant. Michelle Alle mine kager kan ses på http://michelles-droemmekage.blogspot.com/
Så skulle der lige laves en Barbapapakage igen. Den tror jeg aldrig jeg bliver træt af at lave
Den indeholder nøddebunde, hindbærmousse og hvis tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
Michelle
Alle mine kager kan ses på http://michelles-droemmekage.blogspot.com/
Ih altså, det er nogle sindsyge kager du laver! WOW!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128