Ruger med et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

peppimusen

Hejsa

Så kan jeg endelige kalde mig ruger

Vi fik taget 8 æg ud, og ud af dem var 6 befrugtet. Da vi kom til oplægning idag, havde 5 delt sig.

Så 4 i fryseren og et rigtigt guldæg op.

Så lige et spørgsmål: jeg troede de handlede om, at det æg der havde delt sig flest gange var det bedste til tilbagelægning??

Men det æg jeg fik op, var kun 4 cellet og så sage hun et eller andet med at det var gået over i en anden fase, som det eneste æg....hvilket var rigtigt godt???

De andre der kom i frys, ver 4,5 og 6 cellet.

Så må indrømme at jeg er lidt forvirret..

Men jublende glad Er endelig blevet ruger efter 3 års ventetid.

Mvh peppimusen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Lisbeth1985

De bedste æg på oplægningstidspunktet er 4-cellers-æg. Dette skyldes, at de har delt sig optimalt i forhold til den tid, der er gået siden befrugtningen. Hvis man venter ydeligere to dage, skal de så have delt sig ydeligere.. Giver det mening?

Lisbeth

Anmeld

12. februar 2011

Lisbeth1985

Lisbeth1985 skriver:

De bedste æg på oplægningstidspunktet er 4-cellers-æg. Dette skyldes, at de har delt sig optimalt i forhold til den tid, der er gået siden befrugtningen. Hvis man venter ydeligere to dage, skal de så have delt sig ydeligere.. Giver det mening?

Lisbeth

Glemte helt at ønske held og lykke med guldægget i din mave

Jeg hepper på en positiv test om 14 dage

Anmeld

12. februar 2011

Chiggi

Tillykke.

Jeg har også 2 guldæg i mavsen nu. De to var 7-cellet, og er lagt op på 3. dagen.

Det 3. æg, som var 4 cellet på 3. dagen er skrottet. Det var åbenbart for langsomt til at dele sig.

Men 4-cellet på 2. dagen og igang med endnu en deling er ok, så vidt jeg har forstået.

Anmeld

12. februar 2011

nielsen80

Stort tillykke med de fine æg - det var helt vildt at så mange rent faktisk var brugbare! Kan desværre ikke svare dit spørgsmål, men det de nadre har skrvet lyder ret plausiblet

for at du står med en positiv test om 14 dage!

Anmeld

12. februar 2011

peppimusen

Tusind tak for jeres svar

Så blev jeg lidt klogere

Forstod bare ikke helt havd hun mente med at det æg der var 4 cellet op blev brugt havde som det eneste æg nåede en aller anden fase?? Ved i hvad det er for en fase/udvikling. Det skulle eftersigende være rigtigt godt og hun kaldte det et guldæg

Mvh peppimusen

Anmeld

12. februar 2011

Frøken J.

Ønsker dig super meget held og lykke!

Anmeld

12. februar 2011

ønskebørn74

peppimusen skriver:

Hejsa

Så kan jeg endelige kalde mig ruger

Vi fik taget 8 æg ud, og ud af dem var 6 befrugtet. Da vi kom til oplægning idag, havde 5 delt sig.

Så 4 i fryseren og et rigtigt guldæg op.

Så lige et spørgsmål: jeg troede de handlede om, at det æg der havde delt sig flest gange var det bedste til tilbagelægning??

Men det æg jeg fik op, var kun 4 cellet og så sage hun et eller andet med at det var gået over i en anden fase, som det eneste æg....hvilket var rigtigt godt???

De andre der kom i frys, ver 4,5 og 6 cellet.

Så må indrømme at jeg er lidt forvirret..

Men jublende glad Er endelig blevet ruger efter 3 års ventetid.

Mvh peppimusen

WEEEEEE!!!! Hvor godt!!!

Held og lykke søde!!!!

Lene

Anmeld

13. februar 2011

peppimusen

Tusind tak de damer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.