vores aftensmad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. september 2008

eliasogmor

hvordan ser jeres ud her er vores....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Miamaja

mums ser både godt og sundt ud. vi skal have en eller anden pastaret men den ser lidt kedelig ud;) her er mama's lækre boller som vi tit får til maden https://www.baby.dk/uploads/albums/1454/eebf1884-04dd-4f09-aa29-c3c06cde6e28.jpg

Anmeld

27. september 2008

BellaT

Yes yes, MEGET sundt. Drengene har købt ind:P...

Anmeld

27. september 2008

eliasogmor

Miiikro skriver:

Yes yes, MEGET sundt. Drengene har købt ind:P...

det er i hvert fald ikke det rigtige billede for michael har i hvert falg ikke købr salat....:))

Anmeld

27. september 2008

eliasogmor

[citat][f][småt]Miamaja skriver:[/småt][/f] mums ser både godt og sundt ud. vi skal have en eller anden pastaret men den ser lidt kedelig ud;) her er mama's lækre boller som vi tit får til maden https://www.baby.dk/uploads/albums/1454/eebf1884-04dd-4f09-aa29-c3c06cde6e28.jpg[/citat] hmmm..det er fyldt med fløde..så helt sundt er det nok ikke...men lækre boller....

Anmeld

27. september 2008

BellaT

Ha Ha. Nej, det var et billede jeg fandt som lignede bedst. Nixen, det kunne han aldrig drømme om.:))

Anmeld

27. september 2008

eliasogmor

Miiikro skriver:

Ha Ha. Nej, det var et billede jeg fandt som lignede bedst. Nixen, det kunne han aldrig drømme om.:))

nemlig..og skærer en tomat over..ha ha ha..må lige le.....

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Jeg er alene hjemme med børnene, så vi har lavet dem her til aftensmad... Ja Ja ikke helt sundt...

:)....

Anmeld

27. september 2008

eliasogmor

men pia de ser gode ud....

Anmeld

27. september 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

men pia de ser gode ud....

ja ikk... de blev også gode... og så med chili ketchup til så smager de bare super godt... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.