Baby ryster/sitrer ? :-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Julymama

Jeg tror sku lige jeg har mærket baby første gang - MEN??

Det føltes præcis som om den lå derinde og rystede/sitrede? Det varede et kort stykke tid også stoppede det igen..

Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende og evt. ved fra jeres jordmoder om hvad det kan betyde? Har prøvet at søge på nettet, men har ikke rigtigt kunne finde noget ordenligt svar, andet end fra folk som selv har prøvet det og heller ikke ved hvad det drejer sig om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Fru'Rugaard

Jeg tror bare at det er baby du mærker helt normalt- det kan jo føles på mange forskellige måder, helt efter hvordan baby bevæger sig. Jeg tror godt jeg ved hvilken følelse du snakker om, og den kan jeg også have nu, selvom jeg ikke er gravid mere

Rikke - Mor til Maja på 10 mdr.

Anmeld

12. februar 2011

JustMe

Jeg mærker ofte den lille i form af en sitren. Det føles næsten som en mavemuskel, der spasmer  Nu, hvor hun har noget størrelse, gør det, at min mave ryster helt mærkeligt, hehe

Anmeld

12. februar 2011

Kb

JustMe skriver:

Jeg mærker ofte den lille i form af en sitren. Det føles næsten som en mavemuskel, der spasmer  Nu, hvor hun har noget størrelse, gør det, at min mave ryster helt mærkeligt, hehe

Ja den følelse kan jeg også huske, så det er vist bare meget normalt...

Anmeld

12. februar 2011

Kamulla

Noah gjorde det tit.. men først da jeg var længere henne... troede seriøst jeg fik en unge med spastiske lammelser da de kom sådan i ny og næ, samt hans led lavede klick lyde når han bevægede sig 

Anmeld

15. februar 2011

Julymama

Kb skriver:

Ja den følelse kan jeg også huske, så det er vist bare meget normalt...

Dejligt at høre  

Anmeld

15. februar 2011

Julymama

Fru'Rugaard skriver:

Jeg tror bare at det er baby du mærker helt normalt- det kan jo føles på mange forskellige måder, helt efter hvordan baby bevæger sig. Jeg tror godt jeg ved hvilken følelse du snakker om, og den kan jeg også have nu, selvom jeg ikke er gravid mere

Rikke - Mor til Maja på 10 mdr.

Jaa, man bliver jo lidt overrasket når det er første gang og det ikke føles helt som de "bobler" alle snakker om men dejligt at høre jeg ikke er den eneste herinde som har oplevet det..

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Sallisørøver skriver:

Noah gjorde det tit.. men først da jeg var længere henne... troede seriøst jeg fik en unge med spastiske lammelser da de kom sådan i ny og næ, samt hans led lavede klick lyde når han bevægede sig 

Jeg var sikker på min datter ville komme ud med epilepsi pga. de rystelser.... var overbevist om at hun havde anfald inde i min mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.