Nu vil jeg ud at shoppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Carina1977

Jeg skal jo op og have købt en del nye ting ind, så jeg kan få indrettet min søns værelse, inden han kommer hjem om 1 uges tid.

Så jeg tænkte at det nok var bedst at jeg gjorde det idag. Jeg ved jo ikke, hvordan jeg har det i næste uge. Så nu skal der bruges penge. Det må dog ikke koste mere end max 1500 kr....men man burde jo også kunne få et fint værelse ud af det, for de penge

Så må jeg ordne hans værelse lidt ad gangen i næste uge, afhængig af hvordan jeg har det.

Jeg kan godt mærke at jeg savner Mark helt vildt. Han har jo været væk i 8 dage nu. Han kommer først hjem søndag i næste uge, så der er jo stadig længe til. Men kan godt mærke at jeg mangler hans tilstedeværelse og hans dejlige kram

Men ihh hvor jeg håber han har en rigtig dejlig ferie lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

o0sus0o

Hvor er prinsen på ferie henne.

Anmeld

12. februar 2011

Carina1977

susan_bagger skriver:

Hvor er prinsen på ferie henne.

Han er i Thailand....gid det var mig

Anmeld

12. februar 2011

Faith

Har du en Ikea i nærheden? For så er det i hvert fald intet problem at indrette et lækkert drengeværelse for 1500 kr!

Thailand!!!! Ikke dårligt

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Jeg skal jo op og have købt en del nye ting ind, så jeg kan få indrettet min søns værelse, inden han kommer hjem om 1 uges tid.

Så jeg tænkte at det nok var bedst at jeg gjorde det idag. Jeg ved jo ikke, hvordan jeg har det i næste uge. Så nu skal der bruges penge. Det må dog ikke koste mere end max 1500 kr....men man burde jo også kunne få et fint værelse ud af det, for de penge

Så må jeg ordne hans værelse lidt ad gangen i næste uge, afhængig af hvordan jeg har det.

Jeg kan godt mærke at jeg savner Mark helt vildt. Han har jo været væk i 8 dage nu. Han kommer først hjem søndag i næste uge, så der er jo stadig længe til. Men kan godt mærke at jeg mangler hans tilstedeværelse og hans dejlige kram

Men ihh hvor jeg håber han har en rigtig dejlig ferie lige nu

Du må endelig tage nogle billeder, så vi kan se resultatet. IKEA har så mange fine billige ting til et rigtig drengeværelse

Anmeld

12. februar 2011

Carina1977

smillaluna skriver:

Har du en Ikea i nærheden? For så er det i hvert fald intet problem at indrette et lækkert drengeværelse for 1500 kr!

Thailand!!!! Ikke dårligt

Vi har desværre ikke en Ikea. Jeg bor i midtjylland, så der skal køres langt, hvis jeg skal i Ikea

Indtil videre har jeg brugt 750 kr. og jeg mangler kun at købe gardiner, plakater og et eller andet han kan sidde på, på gulvet.

Jeg satser på jeg har det ok i næste uge, så jeg lige kan få købt det sidste der

Anmeld

12. februar 2011

Carina1977

Baagøe skriver:

Du må endelig tage nogle billeder, så vi kan se resultatet. IKEA har så mange fine billige ting til et rigtig drengeværelse

Der er for langt til en Ikea

Mark har digital kameraet med på ferie, men når han er kommet hjem, så skal jeg nok få taget nogle billeder

Anmeld

12. februar 2011

o0sus0o

uhh dejligt land, har jeg næsten også vært. synes bare ikke det så børnevenligt

Anmeld

12. februar 2011

Carina1977

susan_bagger skriver:

uhh dejligt land, har jeg næsten også vært. synes bare ikke det så børnevenligt

Hans farmor og farfar har et hus/lejlighed i Thailand, så det var derfor de tog dertil

De har planer om at få solgt deres hus herhjemme og flytte permanent til Thailand. Det er lidt ærgeligt for Mark, da han jo derved får meget lidt kontakt til den side af familien. Men det er jo deres valg.

Anmeld

16. februar 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Der er for langt til en Ikea

Mark har digital kameraet med på ferie, men når han er kommet hjem, så skal jeg nok få taget nogle billeder

Øv med IKEA. Glæder mig til at se billeder. JYSK har også nogle gode billige ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.