Rigtig god lørdag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

wamse

Vil da lige ønske jer alle en rigtig god lørdag

Min datter bliver hentet kl. 13 af min mor, og så skal jeg ud og fulde mig til en sen-julefrokost, som starter kl 14

Glæder mig til at komme ud og give den gas, og min datter glæder sig til at være sammen med mormor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

esrt

tak og i lige måde.

min dreng skal over til mormor kl. 15 også skal manden og jeg have fri dag/aften og nat

GOD LØRDAG!

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

wamse skriver:

Min datter bliver hentet kl. 13 af min mor, og så skal jeg ud og fulde mig til en sen-julefrokost, som starter kl 14

Glæder mig til at komme ud og give den gas, og min datter glæder sig til at være sammen med mormor

Det lyder da bare rigtig dejligt Maj-Britt og lige hvad du nok trænger til!

Anmeld

12. februar 2011

wamse

Baagøe skriver:

Det lyder da bare rigtig dejligt Maj-Britt og lige hvad du nok trænger til!

Ja, jeg glæder mig rigtig meget, en masse gamle venner og bekendte, og så min lillebror med hans nye kæreste.

Normalt skal jeg jo tidlig hjem fra byen fordi jeg skal op til Lærke næste morgen, men i dag passer min mor Lærke hjemme ved hende, så nu skal jeg da ud og give den gas

Anmeld

12. februar 2011

Carina1977

wamse skriver:

Ej hvor dejligt

Det er skønt, når man lige engang imellem kan få en god aften i byen

Og så kom jeg lige til at læse at du havde fået en parkerings-bøde, var den dyr?  

Du må have en dejlig aften

Anmeld

12. februar 2011

wamse

Carina1977 skriver:

Ej hvor dejligt

Det er skønt, når man lige engang imellem kan få en god aften i byen

Og så kom jeg lige til at læse at du havde fået en parkerings-bøde, var den dyr?  

Du må have en dejlig aften

Har ikke fået den med posten endnu, men kun sedlen i vinduesviskeren

Det var endda nede på seminariet, hvor det kniber helt vildt med pladser nok, og så skulle vi møde senere en dag, og jeg måtte til sidst smide bilen over på et mark areal, 2 m væk fra vejen, så den stod ikke i vejen. Men det kostede så mig og 5 andre en bøde.

Anmeld

12. februar 2011

Carina1977

wamse skriver:

Har ikke fået den med posten endnu, men kun sedlen i vinduesviskeren

Det var endda nede på seminariet, hvor det kniber helt vildt med pladser nok, og så skulle vi møde senere en dag, og jeg måtte til sidst smide bilen over på et mark areal, 2 m væk fra vejen, så den stod ikke i vejen. Men det kostede så mig og 5 andre en bøde.

ahgrr hvor irriterende

Nogen gange får man faktisk følelsen af at de tænker, at nu skal de lige ud og have inkasseret nogle penge, så vi udskriver lige bøder her og der

Her hvor jeg bor, er der en p-vagt, som alle frygter. hun går sine daglige ruter ved parkerings-områder her i byen. Og fik hun ikke held første gang, så er hun der igen 1 time senere. Hun smutter i hvert fald ikke før hun har udskrevet hendes kvote af p-bøder haha

Anmeld

12. februar 2011

wamse

Carina1977 skriver:

ahgrr hvor irriterende

Nogen gange får man faktisk følelsen af at de tænker, at nu skal de lige ud og have inkasseret nogle penge, så vi udskriver lige bøder her og der

Her hvor jeg bor, er der en p-vagt, som alle frygter. hun går sine daglige ruter ved parkerings-områder her i byen. Og fik hun ikke held første gang, så er hun der igen 1 time senere. Hun smutter i hvert fald ikke før hun har udskrevet hendes kvote af p-bøder haha

Jeg var også ud for at flytte bilen, da der var gået 1½ time, og der havde jeg fået bøden.

Men synes sgu også det er pænt ringe, at skolen ikke har pladser nok til alle deres studerende.

Anmeld

12. februar 2011

Carina1977

wamse skriver:

Jeg var også ud for at flytte bilen, da der var gået 1½ time, og der havde jeg fået bøden.

Men synes sgu også det er pænt ringe, at skolen ikke har pladser nok til alle deres studerende.

Ja det synes jeg godt nok også. Da jeg i sin tid studerede, havde de heller ikke p-pladser nok. Folk parkerede de mest mærkelige steder. Og der var da ellers plads nok til at de kunne få lavet en del flere p-pladser. Tror desværre det er noget de sparer væk, men helt klart for dårligt.

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

wamse skriver:

Ja, jeg glæder mig rigtig meget, en masse gamle venner og bekendte, og så min lillebror med hans nye kæreste.

Normalt skal jeg jo tidlig hjem fra byen fordi jeg skal op til Lærke næste morgen, men i dag passer min mor Lærke hjemme ved hende, så nu skal jeg da ud og give den gas

Det bliver da bare helt perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.