Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MOOOOOAAARRR!!!! Jeg har her til morgen testet POSITIVT Er bare så fantastisk glad og kan slet ikke forstå det... har en fin test liggende med 2 streger.. og tydelige streger.. Jeg hyler helt vildt og ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Nu håber jeg bare at det blir inden i maven
Håber virkelig det også snart blir jeres tur dejlige piger..
Rigtig glædelig lørdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mullepigen86 skriver: MOOOOOAAARRR!!!! Jeg har her til morgen testet POSITIVT Er bare så fantastisk glad og kan slet ikke forstå det... har en fin test liggende med 2 streger.. og tydelige streger.. Jeg hyler helt vildt og ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Nu håber jeg bare at det blir inden i maven Håber virkelig det også snart blir jeres tur dejlige piger.. Rigtig glædelig lørdag
Kæmpe stort tillykke herfra Det er den vildeste følelse at stå med de to streger
Endnu engang stort tillykke
TILLYYYYYYYYYKKEEEEEEEEEEEE
KÆMPE STORT TILLYKKE!!! HAR SIDET OG VENTET PÅ DIT INDLÆG...
HVOR ER DET BARE STORT
tillykke tillykke !!!
Mange gange tillykke med de to fine streger.. Hvor er det dejligt...
Tillykke
Tillykke..!!!
TILLYKKEEEEE!!
Det indlæg du lavede igår, med følelsen inden du skulle test... Jeg tænkte "det var PRÆCIS sådan jeg havde det dagen før jeg testede".. Og jeg valgte ikke at skrive det til dig, fordi så blev du sikkert bare endnu mere kulret!!
TILLYKKE MED DE TO STREGER!! Det er magisk, når det sker!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128