Andre med børn der vold brækker sig ved VS-start..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

PernilleB

Min datter startede VS den 1.feb. og alt går perfekt... Men så aften til igår, der kom hun hjem fra vs, og jeg var sløj så det var farmand der ordnede det hele... jeg skal så bare lige give hende en flaske.. så hun bliver sat hos mig, og hun ser glad og tilfreds ud... og bum, så vold brækker hun sig bare ud over det hele.. mig, sofaen, puderne osv... ad..!!! når men vi får tørt op og hun kommer i bad... hun er stadig glad og tilfreds... så igen så i nat kl 3, der høre jeg hende så i bayalarmen, a hun græder... går så ind til hende og kan bare lugte det med det samme, at hun igen har kastet op... og det er bare ud over det helt..!!! bruger en time på a bade hende og få alt til-brækkede tøj, lagner og dyne og madressen ud i bruse-kabinen... suk... så er bare smadret idag..!! Men er der andre her inde som vis VS-børn har gjort sådan..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

wamse

Min datter startede VS den 1.feb. og alt går perfekt... Men så aften til igår, der kom hun hjem fra vs, og jeg var sløj så det var farmand der ordnede det hele... jeg skal så bare lige give hende en flaske.. så hun bliver sat hos mig, og hun ser glad og tilfreds ud... og bum, så vold brækker hun sig bare ud over det hele.. mig, sofaen, puderne osv... ad..!!! når men vi får tørt op og hun kommer i bad... hun er stadig glad og tilfreds... så igen så i nat kl 3, der høre jeg hende så i bayalarmen, a hun græder... går så ind til hende og kan bare lugte det med det samme, at hun igen har kastet op... og det er bare ud over det helt..!!! bruger en time på a bade hende og få alt til-brækkede tøj, lagner og dyne og madressen ud i bruse-kabinen... suk... så er bare smadret idag..!! Men er der andre her inde som vis VS-børn har gjort sådan..???

Der er jo mange virusser og sygdomme i omløb, så mon ikke hun er blevet syg.

Tror ikke det har noget specielt at gøre med at hun er i vs

Rigtig god bedring med hende.

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

wamse skriver:

Der er jo mange virusser og sygdomme i omløb, så mon ikke hun er blevet syg.

Tror ikke det har noget specielt at gøre med at hun er i vs

Rigtig god bedring med hende.

Jo takker... Synes bare det er så synd for sådan en lille str. a kaste op på den måde..!! hun græd mest fordi hun havde det i øjnene, og hun lå heldigvis på maven... hun har det med a kravle rundt i senge, da hun nu lige har lært a kravle, så er inde og vende hende om 3-4 gange hver nat..

Anmeld

12. februar 2011

Ox.

Stort set alle jeg kender både med og uden børn, har været igennem diverse maveinfluenzaer, roskilde syge osv osv .. Og det har vi også, Lilje var syg i 4 dage med tynd mave og opkast konstant, så det blev et lille sygehusbesøg for os ...

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

Ox. skriver:

Stort set alle jeg kender både med og uden børn, har været igennem diverse maveinfluenzaer, roskilde syge osv osv .. Og det har vi også, Lilje var syg i 4 dage med tynd mave og opkast konstant, så det blev et lille sygehusbesøg for os ...

men hun har ikk dårig mave... hun har lidt hård mave, men det har hun haft i noget tid nu... vi er stadig ved a finde balancen mellem grød og ACD dråber... det har kun taget os 5 mdr... men tror a sveskemos er vejen frem for hendes hårde mave... men tænker hun kan have haft forstoppelse, og så det bare er kommet retur... men hun laver bummelum normalt...

Anmeld

12. februar 2011

Ox.

PernilleB skriver:

men hun har ikk dårig mave... hun har lidt hård mave, men det har hun haft i noget tid nu... vi er stadig ved a finde balancen mellem grød og ACD dråber... det har kun taget os 5 mdr... men tror a sveskemos er vejen frem for hendes hårde mave... men tænker hun kan have haft forstoppelse, og så det bare er kommet retur... men hun laver bummelum normalt...

Synes det lyder mere som virus på den måde det bare stod ud af hende ...

Børn når de er så små, er typisk glade nok imellem deres opkastninger, hvorimod de noget større børn bare ligger indtil de engang er raske igen ..

Men ring til lægen hvis du er i tvivl

Anmeld

12. februar 2011

Muffinmus

Enig med de andre, dit barn brækker sig ikke pga opstart, dit barn har bare fået bræksyge...det er i mange institutioner lige nu desværre..holder efter 1-3 dages tid som regel.

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

MariaE skriver:

Enig med de andre, dit barn brækker sig ikke pga opstart, dit barn har bare fået bræksyge...det er i mange institutioner lige nu desværre..holder efter 1-3 dages tid som regel.

okay, så er jeg mere rolig... tak for svar...

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

Ox. skriver:

Synes det lyder mere som virus på den måde det bare stod ud af hende ...

Børn når de er så små, er typisk glade nok imellem deres opkastninger, hvorimod de noget større børn bare ligger indtil de engang er raske igen ..

Men ring til lægen hvis du er i tvivl

hun har osse ekstremt meget luft i maven, og det plejer hun ikk a have... men 1ooo tak for jeres svar...

Anmeld

12. februar 2011

Ox.

Var så lidt da!

Og god weekend ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.