hvad skal jeg gøre???:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg har en mand, og vi en baby sammen, vores forhold går rigtig skidt, og jeg mødte så en gammel flamme, for et stykke tid siden.. vi snakker sammen hver dag og har osse kysset lidt..

manden ved godt er gode venner, men ikke at det er ved at udvikle sig til mere end venner... den gamle flamme er fuldstændig forelsket, vil gerne have børn og er som kommet fra himlen..

manden virker fuldstændig ligeglad med mig og vores baby.. er aldrig hjemme og gider ikke sex mere.. jeg ved virkelig ikke hvad jeg vil, og hvordan fanden jeg skulle gøre det forbi med manden, hvis jeg vælger det..

hjælp mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Mka

Anonym skriver:

jeg har en mand, og vi en baby sammen, vores forhold går rigtig skidt, og jeg mødte så en gammel flamme, for et stykke tid siden.. vi snakker sammen hver dag og har osse kysset lidt..

manden ved godt er gode venner, men ikke at det er ved at udvikle sig til mere end venner... den gamle flamme er fuldstændig forelsket, vil gerne have børn og er som kommet fra himlen..

manden virker fuldstændig ligeglad med mig og vores baby.. er aldrig hjemme og gider ikke sex mere.. jeg ved virkelig ikke hvad jeg vil, og hvordan fanden jeg skulle gøre det forbi med manden, hvis jeg vælger det..

hjælp mig piger

Det lyder lidt som om du har taget dit valg. Jeg synes ikke du kan holde din mand hen, så heller gå fra ham. Og så vær sammen med din nye..  Det er hårdt og held og lykke...

Anmeld

12. februar 2011

sarahb

Du har taget en beslutning. Så få det fortalt til manden, så i begge kan komme videre, det er ikke fedt at holde ham hen i uvidenhed..

Anmeld

12. februar 2011

ekzunz

Du har da allerede gjort det forbi med ham - du har bare ikke fortalt ham det endnu.

Du har 2 muligheder (som jeg ser det): enten fortæller du din mand at det er slut, og helst hurtigst muligt og ellers fjerner du dig fuldstændigt fra ham den anden, dvs. ingen kontakt overhovedet og så kæmper du for dit forhold. Men jeg tror at det er lidt for sent til den sidste mulighed.

Held og lykke

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

Mka skriver:

Det lyder lidt som om du har taget dit valg. Jeg synes ikke du kan holde din mand hen, så heller gå fra ham. Og så vær sammen med din nye..  Det er hårdt og held og lykke...

Ja, jeg vil også sige, at det ikke er fair at blive hvor du er. Om du skal være sammen med den nye eller ej, må være op til dig

Anmeld

12. februar 2011

Dorthe1986

Åh ja det er en træls situation....

Men synes også du skal til at vælge nu... Enten cuttes alt kontakt til den nye eller også må du bare sige det er slut til manden.

Men nu skriver du at det er en gammel flamme. Har i så været kærester før og hvad var det der gjorde det forbi den gang? Det skal du nok også lige tænke på... Altså jeg har prøvet at gå tilbage til en gammel flamme, fordi han lige pludselig var så skøn, sød og forelsket... Så meget at jeg glemte hvor dum han faktisk havde været i første omgang

Men altså, selvom det nu ikke skulle blive til noget med den nye, så er det måske stadig det bedste at gå fra manden? Hvis du ikke er lykkelig?

Håber du finder ud af det hurtigst muligt...

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Du har da allerede gjort det forbi med ham - du har bare ikke fortalt ham det endnu.

Du har 2 muligheder (som jeg ser det): enten fortæller du din mand at det er slut, og helst hurtigst muligt og ellers fjerner du dig fuldstændigt fra ham den anden, dvs. ingen kontakt overhovedet og så kæmper du for dit forhold. Men jeg tror at det er lidt for sent til den sidste mulighed.

Held og lykke

ja sådan har jeg det osse.. men ved ikke hvilken mulighed jeg skal vælge ville jo helst have at mig og vores babys far var sammen... men det går jo bare ikke skide godt.. og er totalt forelsket i ham den anden.. han er så god ved vores datter og vil alt det jeg osse gerne vil.. men min samvittighed ak ja, den samvittighed.. den driver mig til vanvid.. kan ikke sove om natten fordi jeg spekulerer så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.