Lorte naboer!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Tystys14

IIIIIH nu er det første gang i 700 år at man har følt man var så træt, så det at sove ikke ville være noget problem... MEN tror i så ikke vores kærer nabo (bor i lejeligehed...) har tænkt sig at feste igennem hele natte med så høj musik så det er UMULIGT at sove...  HADER denne lorte lejeligehed... og det at man ikke kan sove uden at høre hvad alle andre laver... forleden hørte man nogle dyrke hård sex bare pga vinduet var åbent...

VIL BARE GERNE SOVE...

Udskyld skulle lige af med noget galle... ked af det gik ud over jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

TbCp

Åhh jeg kender det!

Har selv boet et sted hvor min overbo var en stor idiot!

Man kunne aldrig vide hvornår man ikke kunne få sin nattesøvn...

Anmeld

12. februar 2011

LR85

ihh der er ikke noget værre.

Kan huske den første dag jeg kom hjem med min lille nyfødte a vores naboer også holdt vild fest. Manden var inde hos dem 3 gange for a bede om ro, men lige meget hjalp det.

Øv.. Det skete heldigvis ikke siden, men det bliver bare en laaaaaang nat, når det er sådan

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

Cho skriver:

IIIIIH nu er det første gang i 700 år at man har følt man var så træt, så det at sove ikke ville være noget problem... MEN tror i så ikke vores kærer nabo (bor i lejeligehed...) har tænkt sig at feste igennem hele natte med så høj musik så det er UMULIGT at sove...  HADER denne lorte lejeligehed... og det at man ikke kan sove uden at høre hvad alle andre laver... forleden hørte man nogle dyrke hård sex bare pga vinduet var åbent...

VIL BARE GERNE SOVE...

you are not alone...!!! Vi har osse problemer med vores nabo... han kommer hjem hver 14. dag, og sover og så kører igen kl lort om natten...!!! men den tid an er hjemme der høre han så høj musik, a min datter ikk kan sove og man kunne synge med på sangene... og når musikken er høj så råber man jo selvf bare det højere..!!! arrhhh det er belastende..!!! nu skal vi haldigvis snart flytte, og han er en del a skylden..!!

Anmeld

12. februar 2011

Ox.

Cho skriver:

VIL BARE GERNE SOVE...

Pyyyh kender det!

Min tidligere nabo var en somalisk familie med 5 børn i alle aldre stort set, det var et HELVEDE! (Bor i Skovparken i Kolding, generelt ikke et rart sted at bo)

Lilje fik aldrig søvn om natten fordi de larmede bankede ting ind i væggene osv osv osv ...

Vi endte med dem nede på boligforeningen til samtale 3 gange tror jeg! Det var bare ikke sjovt ..

Men for en måned siden flyttede de endeligt! JUHUUU!

Anmeld

12. februar 2011

otlitrom

Det er SÅ irriterende med larmende naboer!! Vi skal flytte på tirsdag, og jeg er noget spændt på at se, hvad det er for en type naboer der er det nye sted. Her hvor vi bor nu har der været larm i perioder, men for det meste stille. Og det håber jeg dælme også der bliver i den nye lejlighed!!

Jeg håber du sover lige nu!!

Anmeld

12. februar 2011

Clisolka

Nøøøj det kender jeg udemærket godt - vi bor selv i lejelejlighed hvor man kan høre ALT

Anmeld

12. februar 2011

mor-til-vanessa

Det er ikke sjovt. Men er ret sikker på der er nogle regler, så som at man ikke må spille højt efter 22 pg at man skal varsle inden man holder fest. Jeg ville personligt gå ind og ringe på gentagne gange og blive en mega træls nabo og hvis det ikke hjalp ville jeg ringe til politiet 114 og klage alle steder jeg kunne klage.

Anmeld

13. februar 2011

Tystys14

kitty skriver:

Det er SÅ irriterende med larmende naboer!! Vi skal flytte på tirsdag, og jeg er noget spændt på at se, hvad det er for en type naboer der er det nye sted. Her hvor vi bor nu har der været larm i perioder, men for det meste stille. Og det håber jeg dælme også der bliver i den nye lejlighed!!

Jeg håber du sover lige nu!!

Håber dine nye naboer er det bedre  alt for dig.

Anmeld

13. februar 2011

Tystys14

mor-til-vanessa skriver:

Det er ikke sjovt. Men er ret sikker på der er nogle regler, så som at man ikke må spille højt efter 22 pg at man skal varsle inden man holder fest. Jeg ville personligt gå ind og ringe på gentagne gange og blive en mega træls nabo og hvis det ikke hjalp ville jeg ringe til politiet 114 og klage alle steder jeg kunne klage.

Joo der er regler om at man skal informere om fest, men desværre er vores nabo som altid holder fest, på den side af væggen at han ikke hører til vores opgang...  så vi ved ikke hvornår der er fest derinde før der er fest igang... så skulle man tjekke det hver dag, det kunne man selvfølgelig også, men tror bare jeg bliver lige så irreteret over det alligevel.

Nu er det sådan det ofte er fredag og lørdag han er igang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.