øv altså :O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

nilletøz

Ja øv siger jeg bare lige..

Skal holde (igen) fødselsdag for min søn i morgen, og nu er mit knæ begyndt at hæve igen, det er ellers så længe siden jeg har mærket til det..
Det er en gammel ski skade jeg har og skulle have været opereret, men da jeg kom til den sidste undersøgelse enden opration, synes lægen alligevel vi sku se tiden an, fordi jeg ikke havde mærket til det i noget tid, også er der ikke sket mere...

Nu skal jeg sikket igennem en masse undersøgelser igen, for at finde ud af hvad der skal gøres!!!

ØV ALTSÅ...Det passer bare rigtig dårligt lige nu, at jeg skal have ondt..

Ville ikke noget, bare lige komme af med noget ynk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Frøken J.

nilletøz skriver:

Ja øv siger jeg bare lige..

Skal holde (igen) fødselsdag for min søn i morgen, og nu er mit knæ begyndt at hæve igen, det er ellers så længe siden jeg har mærket til det..
Det er en gammel ski skade jeg har og skulle have været opereret, men da jeg kom til den sidste undersøgelse enden opration, synes lægen alligevel vi sku se tiden an, fordi jeg ikke havde mærket til det i noget tid, også er der ikke sket mere...

Nu skal jeg sikket igennem en masse undersøgelser igen, for at finde ud af hvad der skal gøres!!!

ØV ALTSÅ...Det passer bare rigtig dårligt lige nu, at jeg skal have ondt..

Ville ikke noget, bare lige komme af med noget ynk!

Det er jeg virkelig ked af at høre 

Men jeg håber til gengæld, at din læge kan finde en løsning på problemet, så det ikke er noget du fortsat skal døje med!

Anmeld

12. februar 2011

nilletøz

Secrets skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre 

Men jeg håber til gengæld, at din læge kan finde en løsning på problemet, så det ikke er noget du fortsat skal døje med!

Tak...

Ja det håber jeg også, han kan gøre, men han er pt sygmeldt, så der er aflyser på, og han forstår ikke dansk, så må vente til min egen læge kommer tilbage - kan nemlig ikke så godt engelsk..

Anmeld

12. februar 2011

Benjamins'mor

Sikke noget træls noget.

Jeg har også selv en gammel holdboldskade i knæet. Skulle have haft lavet en kiggert operation, men de valgte at jeg skulle starte til genoptræning istedet for.

Anmeld

13. februar 2011

nilletøz

benjamins'mor skriver:

Sikke noget træls noget.

Jeg har også selv en gammel holdboldskade i knæet. Skulle have haft lavet en kiggert operation, men de valgte at jeg skulle starte til genoptræning istedet for.

Ja det er det sku.. Nu skulle jeg jo også holde fødselsdag i dag, så kan godt mærke jeg har et knæ.. AVAV!!

Ja de sagde også til mig at jeg kunne prøve at starte til genoptræning, men det blev bare ikke til noget..
Men skal jeg opereres blir det ikke på frb. hospital.

Sikke noget træls noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.